سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربازدیدهای وبگردی؛

كهن ترين و عجيب ترين گورستان های تاريخی ايران/ با مشاغل 10 سال آینده آشنا شوید/ عجیب ترین سرقت های بانکی دنیا توسط یک مامور پلیس!/ میزان افزایش دستمزد ۹۷ کارگران مشخص شد

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

كهن ترين و عجيب ترين گورستان های تاريخی ايران+ تصاویر
قبرستان به خودی خود ترسناک و وهم‌انگیز هست و انسان از شنیدن نامش و آنچه در آن می‌گذرد و خاطرات عجیب و غریب راست و دروغ از آنهایی که در آن دفن هستند، به خود می‌لرزد.

 


با مشاغل 10 سال آینده آشنا شوید
شما ممکن است قادر به پیش بینی آینده نباشید اما متخصصان داده ها می توانند به شما بگویند که چه شغلی را برای یک آینده موفق انتخاب کنید.


عجیب ترین سرقت های بانکی دنیا توسط یک مامور پلیس!+ تصاویر
آندره استاندر یکی از مشهورترین افسران پلیس و در عین حال سارقان بانک در آفریقای جنوبی بود. او از این جهت یک پلیس ویژه به حساب می آمد که خودش خلاف می کرد.


 با این 12 خوراكی طبيعی بدون خطر دوپينگ كنيد!
آن چه قبل از ورزش می‌خورید، زمانی که می‌خورید و مقداری که می‌خورید اهمیت زیادی دارد و همگی نقش مهمی در مقدار انرژی حین ورزش و اینکه بدنتان چگونه ریکاوری‌اش را انجام می‌دهد، دارند.


5خوراکی که دهانتان را خوشبو می کند
هیچ کس دوست ندارد بشنود که دهانش بوی بدی می‌دهد. اگر یک قرار مهم داشته باشید، احتمالا می‌دانید که نباید در رستوران سیر و پیاز بخورید تا مبادا شریک زندگی احتمالی‌تان را فراری دهید. 


12 خوردنی مفید برای پاکسازی سریع بدن
به طور طبیعی بدن انسان مجهز به مکانیسم پاک کننده ای است که به طور مداوم خون را تصفیه می کند تا این ترکیبات مضر از بین بروند.


میزان افزایش دستمزد ۹۷ کارگران مشخص شد
عضو شورای عالی کار درباره تعیین دستمزد ۹۷ گفت: قیمت‌ کالاهای اساسی و موثر در سبد هزینه اقلام ضروری در هفته آخر بهمن‌ماه به عنوان ملاک رقم نهایی سبد معیشت سال ۹۶برای تعیین مزد سال ۹۷ مد نظر قرار خواهد گرفت.


چربی‌های خطرناک را بشناسید
عوامل تغذیه‌ای که احتمال بروز سرطان را افزایش می‌دهند عبارتند از مصرف نامطلوب و زیاد چربی‌ها، نمک، قند و شکر، طبخ نامناسب غذا و استنشاق مکرر بخار روغن سوخته است.


آمار عجیب و باورنکردنی خودکشی در ژاپن/ "هاراگیری" و " کاروشی" چرا و چگونه انجام مى‌شوند؟
شاید ژاپنی‌ها پرکارترین مردم جهان باشند اما مسلما خوشبخت‌ترین مردم دنیا نیستند. زندگی تک بعدی ژاپنی خیلی زود آنها را به مرز خودکشی می‌رساند.


چرا دریاچه خزر کوسه ندارد؟
در این مطلب دلیل واقعی عدم وجود کوسه ها در دریای خزر را خواهید خواند.

 

انتهای پیام/

پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.