سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت وزش باد درسیستان و بلوچستان افزایش پیدا می کند

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از فردا وزش باد در نواحی مرکزی شروع و روزهای یکشنبه و دوشنبه در اکثر نقاط استان ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   علی ملاشاهی گفت: وزش باد شدید در روزهای آینده سبب کاهش دید و وقوع گردوخاک در اکثر نقاط استان می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سرعت وزش باد در این مدت بین 60 تا 80 کیلومتر بر ساعت است که ابتدا جهت وزش باد در شمال استان از سمت شمال غرب و سپس در نواحی مرکزی و جنوبی از سمت جنوب غرب است ولی با نفوذ توده هوای سرد از اواخر وقت یکشنبه در نواحی مرکزی به تدریج سمت باد از سمت شمال پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه ابتدا نواحی شمال و سپس سایر مناطق استان شاهد کاهش دما است ادامه داد: مقدار این کاهش دما حدود 10 تا 15 درجه است که این کاهش دما سبب  تشدید یخبندان شبانه در نیمه شمالی و جنوب شرق استان می‌شود.

ملاشاهی افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه سامانه بارشی از استان عبور می‌کند، این سامانه ضعیف بوده و بارش آن قابل توجه نیست و فقط احتمال بارش‌های پراکنده در برخی نقاط نیمه شمالی و جنوب شرق استان انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در 24 ساعت گذشته شهر راسک با بیشینه دمای 30.1 درجه سلسیوس گرمترین شهر استان بوده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س

80 کیلومتر بر ساعت سرعت وزش باد در زاهدان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.