سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان:

کاهش نرخ بیکاری در همدان

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه بیش از 13 هزار نفر در سامانه رصد ثبت نام کرده اند گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 15 هزار شغل در استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید احمد توصیفیان مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در سال جاری 19 هزار 980 شغل تعهد شده است، افزود: از این تعداد اشتغال ایجاد شده 13 هزار و 234 نفر در سامانه رصد ثبت شده است.

وی خاطر نشان کرد:بر اساس آمار مرکز آمار ایران در سال 95 نرخ بیکاری در استان همدان 9.5 درصد بود ادامه داد: در نیمه نخست امسال این عدد به 9.3 درصد کاهش یافت.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان ادامه داد: در بخش اشتغال فراگیر نیز سه هزار و 400 میلیارد ریال و اشتغال روستایی یک هزار و 360 میلیارد ریال برای استان در نظر گرفته شده است.

توصیفیان افزود: تاکنون 597 طرح اشتغالزا مصوب و سه هزار و 760 میلیارد ریال برای این تعداد طرح در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه پرداخت باید از سامانه کار باشد.

وی تاکید کرد: احداث 200 هزار تن سردخانه در استان همدان در حال انجام است و همدان به عنوان بارانداز محصولات کشاورزی مطرح شده است.

انتهای پیام/ب

ایجاد 15هزار شغل در استان

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.