سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال 40 طرح ارشاد کاشان به پایتخت کتاب ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از ارسال 40 طرح به دبیرخانه مرکزی طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  مصطفی جوادی مقدم، در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان کاشان با ارائه 40 طرح عملیاتی و 4 طرح روستاها و عشایر دوستدارکتاب با ویژگی اجرایی شدن و قابلیت عملیاتی کردن طرح ها در چهارمین دوره معرفی و انتخاب پایتخت کتاب ایران شرکت کرد

وی با اشاره به حضور بخش خصوصی در اجرای طرح های پایتخت کتاب گفت: بخش خصوصی مانند کتابفروشی ها، شرکت های صنعتی و مراکز نشر و سازمان های مردم نهاد بیشترین نقش را در اجرای طرح های پایتخت کتاب دارند.

جوادی مقدم، با تاکید بر پر رنگ تر شدن نقش شهرداری کاشان در طرح های چهارمین دوره پایتخت کتاب گفت: کسب عنوان پایتختی کتاب بدون حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیران شهرستان عملاً امکان پذیر نیست.

وی با تقدیر از اهتمام،  همراهی وتعامل تمامی مدیران و مسئولین شهرستان از جمله فرماندار ، نماینده مردم در مجلس و شهردار به این امر افزود: کاشان یکی از معدود شهرهایی است که برای چهارمین سال پیاپی با تمام ظرفیت های کتاب و کتابخوانی در طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران شرکت کرده و در طول سه سال گذشته یکی از نامزدهای برتر پایتخت کتاب ایران بوده است.

به‌گفته‌وی،  چهار روستای  اِسترک ، سن سن ، بُرزآباد و  حُسنارود با ارایه 4 طرح  در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب امسال شرکت کرده اند.

شایان ذکر است:طرح پایتخت کتاب ایران به منظور توسعه فرهنگی و ترویج کتاب خوانی و با هدف حمایت از برنامه های نو و جذاب در موضوع کتاب و کتابخوانی از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری سازمان های دولتی و تشکل های مردم نهاد برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.