سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقی خبر داد

حریق در انبار فروشگاه مواد غذایی خیابان خاوران+ عکس

یک افسر آتش نشانی از مهار آتش سوزی در انبار فروشگاه مواد غذایی در خیابان خاوران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داود حقی افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی اظهار کرد: با اعلام آتش سوزی در انبار فروشگاه مواد غذایی به سامانه 125، بلافاصله  آتش نشانان ایستگاه 99 و 113 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به سمت خیابان خاوران(مسیر غرب به شرق)، حوالی بزرگراه امام علی(ع) اعزام شدند.

 حقی گفت: یک انبار 200 متر مربعی مملو از مواد غذایی که در مجاورت یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی قرار داشت، آتش گرفته و شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به اطراف بود.
 

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، ابتدا جریان برق و گاز انبار را قطع کردند و پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، با بکارگیری لوله های آبرسانی، مشغول مهار شعله های  آتش شدند.

افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی اضافه کرد: چیدمان نامناسب و غیراصولی اجناس، کار را برای آتش نشانان سخت کرده بود اما نیروهای آتش نشانی با تلاش 5 ساعته، آتش سوزی را پیش از سرایت به نقاط دیگر انبار، مهار و کاملا خاموش کردند.
 
حقی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان برای جلوگیری از بروز حوادث دیگر، اجناس نیمه سوخته را از داخل انبار خارج کرده و به محلی امن انتقال دادند.

لازم به ذکر است؛ علت بروز این آتش سوزی، از سوی کارشناسان منطقه هشت عملیات آتش نشانی تهران، در حال بررسی است.
 
انتهای پیام/
 

حریق در انبار فروشگاه مواد غذایی

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.