سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

ورود 20 هزار معلم جدید تا 4 سال آینده به آموزش و پرورش

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از آمادگی برای ورود 20 هزار معلم جدید تا 4 سال آینده به آ‌موزش و پرورش خبر داد.

نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد ساماندهی نیروی انسانی به کمک این دانشگاه، جذب و تربیت دانشجو برای ورود به حرفه معلمی اظهار کرد: با مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش جلساتی در دانشگاه برگزار کردیم تا برای جذب نیروی انسانی و روش‌های آن به اتفاق نظر برسیم و در قالب برنامه راهبردی دانشگاه و پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 97_98 تفاهم داریم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم 20 هزار دانشجو در قالب دوره‌های در نظر گرفته شده دانشگاه، پذیرش داشته باشیم که 10 هزار نفر به طور مستقیم در دانشگاه فرهنگیان و 10 هزار نفر با مشارکت سایر دانشگاه‌های کشور آموزش ببینند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: پذیرش 20 هزار نفر با شرایط مذکور بستگی به موافقت وزارت علوم دارد که آموزش‌های مشارکتی یا مستقل را انتخاب کنند.

موسی‌پور بیان کرد: اکنون مشکل اصلی روی ردیف‌های استخدامی آموزش و پرورش است که در این مورد وزیر آموزش و پرورش رایزنی‌های گسترده‌تری را دنبال می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه این دانشگاه آمادگی تربیت 20هزار نیروی‌انسانی را دارد یادآور شد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌ای که داریم، سعی می‌کنیم تا سال 1401، 20 هزار معلم را وارد بازار کار کنیم.

انتهای پیام/

جذب دانشجو برای ورود به حوزه معلمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۱۴:۳۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
چه عالی .خوب
محمد
۱۳:۵۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
سلام همه ی اون کسایی که تو سال ۹۲ چه قبل و چه بعد اقدام به ثبت نام به عنوان اموزشیار ی نهضت کردن داخل شهر ما هیچکدوم اقدام به درس دادن ندادن وهیچ کسی روهم باسواد نکردن وبا توجه به پارتی بازی که توی اداره ی اموزش و پرورش داشتن الان دارن همه سر کار میرن.۹۰درصد خودشونم هیچ سوادی ندارن حالا واقعا اینا میتونن برن به چندتا داش اموز درس بدن.واقعاحرام است.لطفا شما فکری به حال اینا بکنید