سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی کارگاه آموزشی پروژه کوا (کودک و اینترنت ) در اردبیل

کارگاه آموزشی کوا(کودک و اینترنت) با هدف آشنایی دانش آموزان با نحوه استفاده از فضاهای مجازی در کانون عصمت اردبیل آغاز به کار کرد.

علی قهرمان طالع، رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی استان اردبیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در ابتدای این کارگاه آموزشی با بیان اینکه امروزه شاهد افزایش تعداد کاربران صفحات فضای مجازی بخصوص در قشر کودکان و نوجوانان هستیم اظهار داشت: ضروری است تا این قشر آسیب پذیر و آینده ساز جامعه با انواع روش ها و قابلیت های فضاهای مجازی آشنا شوند.

وی بیان کرد: در همین جهت با مشارکت وزارت آموزش و پرورش؛ سازمان فنی اطلاعات و ارتباطات و پلیس فتای استان اردبیل کارگاه آموزشی دو روزه ای با شرکت 1200 دانش آموز دختر و پسر جهت آشنایی با انواع فضاهای مجازی برپا خواهد شد.

قهرمان طالع ادامه داد: این کارگاه در قالب دو بخش آموزشی و اجتماعی برگزار خواهد شد که در بخش آموزشی دانش آموزان با انواع رفتار های اصلاح شده و ایمن کاربران در فضاهای مجازی شناخت پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه اهداف اجتماعی این کارگاه آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود افزود: در جهت افزایش سواد رسانه ای و پیشگیری از جرایم سایبری و همچنین بالا بردن بینش استفاده از انواع فضاهای مجازی آموزش های لازم به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ح

افزایش کابران صفحات فضای مجازی در بین کودکان و نوجوانان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.