سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی: تیم ملی هندبال در بازی گروهی مشکل داشت

کارشناس هندبال کشورمان گفت: با وجود این که بازیکنان خوبی داریم، اما در انجام بازی تیمی مشکل داشتیم.

کیوان صادقی کارشناس هندبال کشورمان پس از شکست تیم ملی هندبال کشورمان در مقابل کره جنوبی و از دست دادن آخرین امید برای کسب سهمیه مسابقات جهانی، در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  بیان کرد: اگر اسم تیم را بر روی خودمان می‌گذاریم نباید کار فردی انجام دهیم. تیم ما بازیکنان فوق العاده‌ای دارد، اما دیدیم که در بازی امروز  «سه شنبه» در کار تیمی مشکل داشت البته نباید فراموش کنیم که ما برای آن‌ها کاری نکردیم که حالا توقع موفقیت از آن‌ها داریم.

او افزود: اگر ما می‌بینیم که تیم‌های ملی کشورمان در دیگر رشته‌ها موفق هستند به دلیل بودجه و برنامه‌ای است که دارند، اما متاسفانه در هندبال وضعیتی داریم که بازیکنان برای بدست آوردن پول مجبور هستند راهی کشور‌های اطراف شوند.

صادقی افزود: بدون شک تنها با یک ماه تمرین و برنامه ریزی نمی‌توان از تیم ملی انتظار موفقیت داشت آن هم زمانی که انگیزه‌ای برای کار وجود ندارد. تیم ما دقیقا ۱۰ سال پیش هم شاهد حضور همین افراد بر روی نیمکتش بود و متاسفانه شاهد آن بودیم که تغییری وجود نداشته با این حال ما از تیم توقع داریم. بدون شک تا زمانی که ما لیگ قوی نداشته باشیم و نظارت کافی بر لژیونرهایمان نداشته باشیم نمی‌توانیم از این تیم توقع موفقیت داشته باشیم.

کارشناس هندبال کشورمان درباره بازی ضعیف امروز تیم ملی بیان داشت: یک ماه اردو زمان کمی است و ما دیدیم که تیم ما هم در کار گروهی مشکل داشت و هم از آمادگی جسمانی کافی برخوردار نبود همچنین تیم ما تاکتیکی نداشت و اگر هم در زمانی فاصله 2  تیم کم می‌شد تنها به دلیل کار فردی و تکنیکی برخی بازیکنان بود. نباید فراموش کنیم که دیگر تیم‌ها ننشسته اند که ما بیایم و عنوان دار شویم. آن‌ها برنامه ریزی دارند و در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند، اما ما حتی لیگ قوی نداریم. زمانی که دنبال مقام و موفقیت هستید نیاز به برنامه ریزی، هزینه و انگیزه دارید.  

او در پایان و درباره قرار داد ماچک با فدراسیون گفت: با این که هوادار مربی داخلی هستم، اما تصور می‌کنم ماچک برای این زمان از همه بهتر بود، اما تمدید قرار داد با او اشتباه است و اگر قصد داریم به موفقیت برسیم نیاز به برنامه ریزی جدی و راهکار‌های قوی برای جذب حامیان مالی و قوی کردن لیگمان داریم و گرنه در آینده و با همین روش کنونی باز هم نمی‌توانیم نتیجه‌ای کسب کنیم.  

انتهای پیام / 

اظهارات صادقی درباره وضعیت هندبال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.