سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاء سطح فرهنگ اخلاق دینی و سازمانی در ادارات مورد تاکید است

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: فعالیت های معاونت فرهنگی در دو حوزه درون و برون سازمانی تعریف شده است که در حوزه درون سازمانی ارتقاء سطح فرهنگ اخلاق دینی و سازمانی مورد تاکید است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام عباس اسدی در حاشیه کارگروه برنامه ریزی فرهنگ دینی و سازمانی دادگستری که صبح امروز در محل سالن شهید بهشتی دادگستری کرمان برگزار شد، گفت: برنامه های متعدد فرهنگی در جهت تبیین مهارت های زندگی و تحکیم خانواده ویژه کارکنان و فرزندان در دادگستری استان برگزار گردیده است.


وی با اشاره به اینکه نیروهای فعال در حوزه فرهنگ در قالب هسته های جهادی سازماندهی و در حال فعالیت می باشند، گفت:با انجام برنامه های فرهنگی بدنبال ارتقاء سطح فرهنگ دینی،بصیرت انقلابی و سیاسی خود و سایر کارکنان شاغل در دستگاه قضائی هستیم.


این مقام قضائی استان کرمان به اجرای طرح جامع قرآن کریم در دادگستری استان اشاره کرد وگفت:پس از فرآیند تعیین سطح کارکنان و اعضای خانوده آنان براساس مهارت و علاقه در یک رشته خاص قرآنی آموزش های لازم را توسط اساتید مجرب قرآنی فرا می گیرند و امیدواریم در مسابقات سالانه قرآن کریم قوه قضائیه بتوانیم شاهد حضور عزیزان شرکت کننده در طرح مزبور باشیم.


معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان در خصوص فعالیت های برون سازمانی معاونت فرهنگی دادگستری اظهار داشت: اقدامات ارزشمندی در زمینه افزایش سطح فرهنگ عمومی،حقوقی جامعه در سطح استان صورت پذیرفته است اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم.


حجت الاسلام اسدی ادامه داد: در کنار حضور قضات در مساجد، دانشگاه ها، مدارس و صداوسیما همواره سعی شده از ظرفیت رسانه ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در جهت ارتقاء سطح فرهنگ حقوقی افراد جامعه استفاده کنیم.


وی گفت:ارشاد مردم از طریق واحدهای ارشاد و معاضدت قضائی با همکاری کانون وکلاء دادگستری و مرکز وکلا ومشاوران حقوقی قوه قضائیه از دیگر اقداماتی است که در جهت افزایش اگاهی مراجعان نسبت به مسائل حقوقی از سال ها پیش در حال انجام است.


اسدی به اقدامات دفتر حمایت از زنان و کودکان معاونت فرهنگی اشاره کرد وگفت: پرونده های محاکم خانواده جهت بررسی وضعیت زوجین و فرزندان آنها، به این دفتر ارسال می شود.
انتهای پیام/ی

بررسی وضعیت زوجین و فرزندان در پرونده های محاکم خانواده

برچسب ها: دادگستری ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.