سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر خارجه فرانسه پنجم مارس به ایران سفر می‌کند

منابع خبری از سفر ژان ایو لودریان طی ماه آینده (اسفند) به ایران خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه، پنجم ماه مارس (۱۴ اسفند) آینده به ایران سفر می‌کند.

وزیر خارجه فرانسه در توجیه دلیل سفر خود به ایران مدعی شد: پیش از این در خصوص برنامه موشکی و مسائل منطقه‌ای مذاکراتی با ایران داشته‌ایم. اکنون مایلیم در خصوص نفوذ مخرب این کشور در منطقه، حمایت از حزب‌الله و حوثی‌های یمن نیز با آن‌ها مذاکره کنیم.

وی همچنین در گفتگو با روزنامه فرانسوی لوفیگارو مدعی شد که ایران باید برای حل نگرانی‌ها درباره برنامه موشکی و اقدامات منطقه‌ای خود همکاری کند در غیر اینصورت همیشه مظنون به تلاش برای تولید سلاح هسته‌ای خواهد بود!

قرار است لودریان در سفر به ایران ضمن گفتگو با مقامات کشورمان مقدمات سفر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ایران را نیز فراهم کند.

وزیر امور خارجه فرانسه قرار بود هفته اول ژانویه به تهران سفر کند که این سفر به تعویق افتاد.

رویترز روز گذشته در گزارشی به نقل از منابع دیپلماتیک، از قصد اتحادیه اروپا برای اعمال فشار به ایران برای متقاعد کردن ترامپ به حفظ برجام خبر داد.

انتهای پیام/

سفر لودریان به ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
فامیلت یکم جالبه ولی دیگه پاتو نزار ایران استعمارگر
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
که باز هم چند تا قرارداد ببنده و بره بعدش هم تحریمم کنه ! واقعا" که .........
احمد
۰۷:۵۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
بخدا اینها خاین هستند نباید اینها رو به ایران راه داد میخوان بیان ایران بگن چرا موشک درست میکند اولین حرف ایران باید به این وزیر فرانسه این باشد که چرا شما موشک دارید ما نداشته باشیم میان ایران بمحص اینکه قرار داد میلیادی میبندند بلا فاصله میرن در سازمان ملل بر علیه ایران ری میدهند شما رو خدا مسو لین عزیز به اینها بها ندید اینها دوست ایران نیستتد مثل کره شمالی عمل کنید جرعت ندارن به کره شمالی بروند اینها تا دیروز گیر داده بودن به هسته ای ما امدن دانشمندان ما را شناسایی کردن بعد ترور کردند و سانتیو فیو جهای ما رو جمع کردند الان گیر دادن به موشک فردا گیر میدن به یه چیز دیگه حزب الا لبنان چون پدر داعش رو در اورد گیر دادن به حزب الا چون به صرر اسراییل است مسو لین عزیز بخدا قسم بچه های کو چک ایران اینها رو شنا ختند شما ها اینها را بشناسید وزیر خارجه ما قوی است یک قدم به عقب بر ندارید که انها یک قدم به جلو بر میدارند متطر فر صت هستند
امیر شیخ
۰۷:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر فرانسه
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
ما شماها رو از چند قرن پیش و با عهد نامه ی فین کن اشتاین شناختیم که با خیانت به ملت ایران آن را زیر پا گذاشتید. ما کوچکترین ارزشی برای شما قائل نیستیم. چون لیاقتش را ندارید. هر کاری هم که برای کشورمان مفید باشد را در منطقه انجام خواهیم داد و شماها را به حساب نخواهیم آورد. کشورهای قلدر ...
ناشناس
۰۶:۵۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
اگر این خبر واقعی باشد. چرا باید به این آقا اجازه سفر به ایران را داد . فرانسه همان پلیس بد برجام دوباره خط تهدید از زبان آمریکا را دنبال میکند. حرفهای ایشان را با ادعاهای معاون ترامپ در جمع نظامیان آمریکا کنار هم بگذارید ... ما شهید دادیم که راه توهین و تحقیر بسته شود
علی
۰۱:۱۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
مذاکرات موشکی داشته ایم ؟