سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سردشت:

برگزاری جشنواره المپیاد ورزش همگانی در سردشت

فرماندار سردشت از برگزاری جشنواره المپیاد ورزش همگانی در جلسه ستادساماندهی امورجوانان که با دستورکار اشتغال و کارآفرینی و تسهیلات اشتغالزایی برگزار شد، خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  نژاد جهانی فرماندار سردشت در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که باحضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد ، به برگزاری جشنواره المپیاد ورزش همگانی در سردشت اشاره و گفت : این جشنواره در هشت رشته و دو بخش انفرادی و تیمی با شعار ( همه برنده ایم ) به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر و با هدف توسعه و تعمیم ورزش هگانی ، حضور حداکثری افراد جامعه در فعالیت های ورزشی ، ارتقاء سطح سلامت عموم ، تشویق و ترغیب جامعه به ورزش و ایجاد شور و نشاط برگزار خواهد شد.

وی در اجرای باشکوه تراین جشنواره خواستار حضور حداکثری و پررنگ مردم و کلیه ادارات شد.

جهانی با بیان اینکه اقتصاد دانان پیش بینی کرده اند قدرت های برتر اقتصادی یک نقطه مشترک دارند و آن جمعیت زیاداست ، گفت : جمعیت زمانی می تواند موفق عمل کند که دخل آن از خرجش بیشتر و بتواند ثروت را برای جامعه ایجاد نماید و تولید کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه در شهرهایی که راهی به سوی اشتغالزایی و ثروت نمی برند بیشتر فکرها براین اساس است که تولید ثروت تنها از محل رانت امکان پذیر است ،افزود : بدین شکل نیست و فقط این خود جامعه است که این شیوه را خواسته ، برای اینکه این روند اتفاق نیفتد و معکوس گردد یک نهضت کارآفرینی در راستای اشتغالزایی نیازمندیم.

جهانی بابیان اینکه انرژی های زیادی صرف می شود و ما در مسیرخود حرکت نمی کنیم و هدفمند نیستیم ، تصریح کرد : باید به دنبال کارآفرینی بود کارآفرینی که از سرمایه های موجود ثروت ایجادنماید و برای این مهم آموزش مهارتی نیاز است که باید جوانان را با آن توانمند کرد.

درپایان هریک از اعضای ستاد پیشنهاد و راهکارهای خود را در جهت برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای جشنواره المپیاد ورزش همگانی در سردشت ارائه دادند.

انتهای پیام/م

اجرای جشنواره المپیاد ورزش همگانی با محوریت کارآفرینی در سردشت

برچسب ها: المپیک ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.