سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۰۶ طرح گلخانه‌ای توسط مددجویان کرمانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان گفت: ۱۰۶ طرح گلخانه‌ای توسط کمیته امداد استان کرمان در شهرستان جنوبی این استان اجراشده که با اجرای این تعداد طرح گلخانه‌ای ۳۷۲ نفر مشغول به کارشده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا خواجه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد است، گفت: ۱۰۶ طرح گلخانه‌ای توسط کمیته امداد استان کرمان در شهرستان جنوبی این استان اجراشده است که با اجرای این تعداد طرح گلخانه‌ای ۳۷۲ نفر مشغول به کارشده‌اند.


وی افزود: ۱۰۶ طرح گلخانه‌ای اجراشده توسط کمیته امداد استان کرمان در جنوب این استان سالانه چهار میلیارد و ۱۳۴ میلیون تومان درآمدزایی دارند.
خواجه تصریح کرد: اجرای طرح‌های گلخانه‌ای و کشاورزی در شهرستان‌ها و مناطق روستایی علاوه بر جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها باعث توسعه روستاها و مناطق و همچنین کسب درآمد برای مددجویان و توانمند شدن آن‌ها نیز خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه این تعداد طرح گلخانه‌ای درمجموع در مساحت ۳۷ هکتار اجراشده‌اند، گفت: خیار سبز، گوجه‌فرنگی، بادمجان و توت‌فرنگی ازجمله محصولات گلخانه‌ای است که توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان کشت‌شده است.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه از هر هکتار گلخانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن محصول برداشت می‌شود، افزود: محصولات گلخانه‌ای تولیدی مددجویان به استان‌های مختلف کشور ارسال می‌شود.
انتهای پیام/ی

ایجاد اشتغال در بین مددجویان کمیته امداد کرمان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.