سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز سرو

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز سرو خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه  گفت: کارگروه گشت مشترک شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و پلیس آگاهی استان با استفاده از دستگاه سوخت یاب و به طرز ماهرانه ای مقدار  ۳۱ هزار لیتر نفتگاز قاچاق را در مرز سرو کشف و ضبط کردند.

مجرد افزود : این مقدار نفتگاز غیرمجاز از ۱۲ دستگاه تریلی  ترکیه ای و ۹ دستگاه اتوبوس ایرانی که به شکل جاساز دپو شده بود کشف و ضبط شد.

وی گفت: علاوه بر انتقال نفتگاز کشف شده به انبار نفت ارومیه و توقیف خودروها به مقدار  ۷۷۹ میلیون ریال به عنوان تعدیل ارزش ریالی سوخت از مالکین خودروها اخذ و به حساب دولت واریز شد.

مجرد با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در برخورد با سوداگران قاچاق سوخت همه همت و تلاش خود را به کار می بندد، ابراز داشت: طرح‌های مبارزه با قاچاق سوخت از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با تشکیل چندین تیم مشترک بازرسی اعم از تیم کشف جاسازی و کنترل باک غیراستاندارد در حال اجرا است و با مشارکت پلیس آگاهی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به‌شدت با قاچاقچیان سوخت برخورد می‌کند.

مجرد مدیر منطقه ارومیه عنوان کرد: در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با بهره گیری کامل از دستگاههای الکترونیکی کنترل سوخت در مرزهای منطقه و با اقتدار تمام با مخلان نظام اقتصادی و عرضه خارج از شبکه سوخت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

کشف سوخت قاچاق در مرز سرو

برچسب ها: قاچاق ، شرکت ملی نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.