سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری قضایی پرونده کشف 20 تن شیر تقلبی ادامه دارد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: پیگیری قضایی پرونده کشف محموله 20 تن شیر تقلبی از چهارمحال و بختیاری به یکی از کارخانه‌های شیر شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یاسر اسماعیلی  اظهار کرد: پیگیری قضایی پرونده کشف محموله 20 تن شیر تقلبی از چهارمحال و بختیاری به یکی از کارخانه‌های شیر شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه دارد.

وی با اشاره به این‌که این پرونده از یک ماه پیش تاکنون در دادگستری شاهین‌شهر در حال بررسی است، افزود: سودجویان قصد داشتند محموله‌ای از آب‌پنیر، روغن و شیر را به‌عنوان شیر خوراکی به کارخانه‌های تولید مواد لبنی به فروش برسانند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: 8 خودروی حامل مرغ زنده و تخم‌مرغ نیز که مجوز حمل از شبکه دامپزشکی نداشتند در 2 ماه اخیر توقیف شدند.

وی در خصوص فعالیت 147 مرغداری صنعتی در این شهر، خاطرنشان کرد: این مراکز تحت مراقبت‌های مداوم گروه‌های دامپزشکی مقابله با بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان هستند و با اجرای برنامه‌های پیشگیرانه تاکنون مواردی از این بیماری در بین مرغداری این شهرستان مشاهده نشده است.

اسماعیلی گفت: در 27 روستا و مناطق شهری در شاهین‌شهر، گز و برخوار و گرگاب مواردی از تلفات غیرعادی مرغ‌های خانگی مشاهده‌ شده است که به بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان ارتباطی ندارد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین‌شهر و میمه آموزش های پیشگیرانه به مرغداران، فراهم نکردن شرایط استقرار پرندگان مهاجر در حوالی مرغداری ها، نظارت بر جابجایی محموله‌های  خوراک  و پرندگان و مجهز شدن مرغداری‌ها به تصفیه‌کننده‌های  هوا را در مقابله با بیماری حاد پرندگان مؤثر دانست.

 

انتهای پیام/م

 

کشف محموله 20 تن شیر تقلبی از چهارمحال و بختیاری به شاهین شهر

برچسب ها: دامپزشکی ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.