سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روشنایی ورودی شهر؛

روشن شدن ورودی اشترینان

مدیر امور برق بروجرد از اتمام روشنایی ورودی شهر اشترینان تا ده فجر خبرداد.

محمد علی خسروی مدیر امور برق بروجرد اظهار کرد: طرح تامین روشنایی معابر ورودی شهر اشترینان به طول یک کیلومتر با پیشرفت تقریبی ۵۰ درصدی و صرف اعتبار ۷۰ میلیون تومانی در حال اجرا است که تا دهه فجر امسال به طور کامل اجرایی می‎شود.

وی عنوان کرد: طرح تامین روشنایی بخشی از محور کمربندی بروجرد به طول یک‎هزار و ۱۰۰ متر با اعتبار تقریبی یکصد میلیون تومان آغاز شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است.

مدیر امور برق بروجرد خاطر نشان کرد: با تائید طرح، تامین اعتبار مورد نیاز و خریداری تجهیزات مشکلی در اجرای این طرح وجود ندارد و با انتخاب پیمانکار در روز‌های اخیر کار تا دهه فجر و یا پایان بهمن ماه امسال به اتمام می‎رسد.

خسروی با اشاره به اینکه ۱۵ ترانس جدید در نقاط مختلف شهر و روستا‌های بروجرد نصب می‎شود، بیان کرد: همچنین ۲ هزار دستگاه چراغ در مناطق تاریک سطح شهر و روستا‌هایی که کمبود چراغ دارند، نصب خواهد شد.

وی تاکید کرد: تعمیر اساسی شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی بروجرد یکی دیگر از طرح های شرکت توزیع برق است که با صرف اعتبار تقریبی ۱۰۰ میلیون تومانی اجرایی می‎شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خسروی مدیر امور برق بروجرد با اشاره به اینکه این طرح پیشتر تحویل شرکت شهرک‎های لرستان بوده و وضعیت بسیار بدی داشت، اظهار کرد: چند ماهی است که شرکت توزیع برق طرح را تحویل گرفته و شبکه کاملا غیر استاندارد و غیر فنی روشنایی معابر شهرک صنعتی را به طور کامل بازسازی کرده است.

وی تصریح کرد: در این راستا چراغ‎های جدید جایگزین چراغ‎های قدیمی شده‎اند و طرح ظرف روز‌های آینده به طور کامل به اتمام می‎رسد.

وی عنوان کرد: احداث ۵ کیلومتر خط ۲۰ کیلو ولت چهار مداره در مسیر جاده بیرانشهر از دیگر طرح‎های در حال اجرا است که که از اهداف آن می‎توان به کوتاه کردن خطوط ۲۰ کیلو ولت شهر بروجرد، کاهش خاموشی‎ها و افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه در بخش‎های مرکزی و جنوب شهر اشاره کرد.

مدیر امور برق بروجرد تاکید کرد: این طرح هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مجموع با صرف اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی اجرایی می‎شود.

خسروی ادامه داد: کابل‎کشی طرح احداث ۵ کیلومتر خط ۲۰ کیلو ولت چهار مداره در مسیر جاده بیرانشهر با تخصیص اعتبار حدود یک میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شده است و با انتخاب پیمانکار ظرف ماه‎های آینده اجرایی می‎شود.

انتهای پیام/م

ورودی شهر اشترینان روشنایی می‎یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.