مدیر امور برق بروجرد از بدهکاری ۳۳ میلیارد تومانی مشترکان به شرکت توزیع برق این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدعلی خسروی  مدیر امور برق بروجرد اظهار کرد: شرکت توزیع برق بروجرد با وجود مطالبه ۳۳ میلیاردی از مشترکان در این زمینه در جایگاه خوبی قرار ندارد.

وی با اشاره به اینکه میزان بدهی مشترکان بروجردی به شرکت توزیع برق پس از خرم‎آباد رتبه دوم را در بین شهرستان‎های لرستان دارد، خاطر نشان کرد: در مجموع ۲۱ میلیارد از این بدهی به ترتیب شامل ۱۱ و ۱۰ میلیارد تومان به مشترکان صنعتی، ادارات دولتی و مراکز خدماتی اختصاص یافته است.

مدیر امور برق بروجرد بیان کرد: مشترکان تجاری و خانگی شهری و روستایی به ترتیب با میزان بدهی ۵ و ۴ میلیارد تومان در رده‎های بعدی بدهکار به این شرکت قرار دارند و پس از آن‎ها مشترکان کشاورزی با مجموع بدهی ۳ میلیارد تومان در جایگاه آخر قرار دارند.

خسروی تاکید کرد: عدم وصول مطالبه ۳۳ میلیارد تومانی شرکت توزیع برق بروجرد نقش موثری را در نحوه ارائه خدمات و اجرای طرح های آن بر جای گذاشته است.

وی عنوان کرد: در حالی هزینه‎های اجرای طرح های شرکت توزیع برق از محل وصول مطالبات آن از مشترکان تامین می‎شود که با وجود همکاری با مردم و اطلاع‎رسانی از طریق رسانه‎ها شاهد مشارکت مشترکان بروجردی با این شرکت و پرداخت دیون آن‎ها نبوده‎ایم.

مدیر امور برق بروجرد اظهار کرد: به این ترتیب به ناچار قرارداد کاری با چند پیمانکار منعقد شده و آن‎ها از طریق مراجعه حضوری به درب منازل مشترکان بدهکار نسبت به قطع انشعاب آنان اقدام می‎کنند.

خسروی با اشاره به اینکه قطع انشعاب برق مشترکان بدهکار به طور جدی از یک ماه پیش آغاز شده است، افزود: این شیوه تا حدودی در پرداخت مطالبات مشترکان تاثیرگذار بوده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه قبض برق مصرفی در حکم اخطار اول بوده و مهر‌های حک شده بر روی آن‎ها حکم اخطار دوم را دارد، ماموران پس از مراجعه به درب منازل بدهکاران نسبت به قطع انشعاب آنان اقدام می‎کنند.

مدیر امور برق بروجرد تاکید کرد: همچنین از طریق دو شیوه دیگر شامل معرفی به دادگاه و توقیف اموال از طریق اداره ثبت اسناد با مشترکان بدهکار برخورد می‎شود.

خسروی خاطر نشان کرد: در این راستا توقیف اموال و مسدود کردن حساب‎های چند اداره در بروجرد آغاز و عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: همچنین لیستی از مشترکان دارای بدهی‎های سنگین تهیه شده است، تا از طریق معرفی به دادگاه و اداره سند اسناد نسبت به توقیف اموال آن‎ها در ازای میزان برق مصرفی اقدام شود.

انتهای پیام/م

مشترکان بروجردی ۳۳ میلیارد تومان به شرکت توزیع برق بدهکارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.