سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور کتاب کودک در داراب

کاروان تور کتاب کودک به داراب می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی‌اصغر حیدری مسئول کاروان تور کتاب کودک داراب گفت: کاروان تور کتاب کودک با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی میان دانش‌آموزان عشایر، سوم و چهارم بهمن‌ماه به داراب می‌رود.

وی افزود: تور داراب پس از تور قشقایی در اقلید، دومین تور کتاب کودک در سطح استان فارس است که باهدف پوشش دانش‌آموزان عشایر ایلات خمسه برگزار می‌شود.

حیدری ادامه داد: در تور کتاب داراب با مراجعه به روستا‌های بنگل و رکن‌آباد به ۷۰۰ دانش‌آموز کتاب اهدا و جشن کتاب نیز در مدارس عشایری این دو روستا برپا می‌شود.

وی با بیان این که در این تور هر دانش‌آموز دو جلد کتاب دریافت می‌کند، افزود: کتاب‌های اهدایی غیر آموزشی و مناسب گروه سنی الف، ب، ج. است که دانش‌آموزان و نونهالان ۵ تا ۱۳ ساله را شامل می‌شود.

مسوول کاروان تور کتاب کودک داراب گفت: کلاس‌های مدرسه عشایری بنگل در کانکس تشکیل می‌شود و ما با کمک خیران دو کانکس برای کتابخانه و اتاق کامپیوتر این مدرسه مهیا کردیم تا دانش‌آموزان محروم از خدمات و آموزش‌وپرورش بتوانند از امکانات آموزشی بهره‌مند شوند.

مسئول کاروان تور کتاب کودک داراب با بیان این که تور کتاب کودک از سال ۹۲ در تهران آغاز به کار و تاکنون ۲۲ کتابخانه در قالب این برنامه در سطح کشور راه‌اندازی کرده است، افزود: هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در داراب و روستا‌های تابعه زیرمجموعه آموزش عشایری هستند و خدمات آموزش‌وپرورش را دریافت نمی‌کنند.
انتهای پیام/ر

تور کتاب کودک به داراب سفر می کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.