سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر ارشاد؛

قدردانی ازواگذاری بیشترین مجتمع های فرهنگی کرمان به بخش خصوصی

در همایش توسعه مشارکت‌های عمومی – خصوصی، از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به عنوان یکی از استان‌های برتر در واگذاری مجتمع‌های فرهنگی، هنری به بخش خصوصی قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ در همایش توسعه مشارکت‌های عمومی ـ. خصوصی علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه حدود ٣٠٠ پروژه در زیر مجموعه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال احداث است، افزایش زمان احداث پروژه‌ها را موجب فرسودگی بخش‌هایی از آن‌ها دانست و گفت: با توجه به کمبود اعتبارات، لازم است، هزینه‌ها در استان‌ها بهتر مدیریت و در جلب مشارکت و جذب سرمایه گذار فعال‌تر عمل شود.

وی با بیان اینکه موضوع واگذاری‌ها و سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و هنر به جهت زود بازده نبودن آن‌ها کمتر است، افزود: با در نظر داشتن ظرافت‌های بخش فرهنگ و هنر و ویژگی‌های فعالیت‌های فرهنگی هنری، لازم است راهکار‌هایی اندیشیده شود تا انگیزه بخش خصوصی و بانک‌ها به مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری افزایش یابد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر مسئولیت مدیران استانی در کمک به سرعت گرفتن ساخت پروژه‌های در حال احداث تاکید کرد و به حمایت ویژه از استان‌هایی که در واگذاری مجتمع‌های فرهنگی، هنری به بخش خصوصی موفق عمل کنند، اشاره کرد و گفت: اعتباراتی به استان‌ها اختصاص داده می‌شود تا از فعالیت‌های فرهنگی، هنری مجتمع واگذار شده، حمایت کنند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تاکنون ٩ ساختمان مجتمع فرهنگی، هنری و هنرستان را به بخش خصوصی واگذار نموده است.

انتهای پیام/ح

کرمان رتبه دار بیشترین مجتمع های فرهنگی واگذار شده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.