سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در قزوین

نخستین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری در حسینیه یادگار امام قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم گفت: آیت الله هاشمی نیازی به مراسم بزرگداشت ندارد، اما با برگزاری این مراسم، می‌توان وی را به عنوان الگویی مناسب به جوانان معرفی کرد.

حجت الاسلام انصاری اضافه کرد: با بزرگداشت آیت الله هاشمی می‌خواهیم نشان دهیم که چگونه از یک روستای کویری، فردی با خودسازی به جایگاه بلندی رسید و امیرکبیر انقلاب شد.

وی گفت: دشمن شبهاتی در مورد شهید بهشتی و آیت‌الله هاشمی ایجاد کرده است تا جوانان کشور از آنان الگوبرداری نکنند.

عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله هاشمی افزود: پس از رحلت آیت الله رفسنجانی با فرونشستن غبار کینه‌ها و حسادت‌ها، بخشی دیگری از شخصیت وی آشکار شد.

حجت الاسلام انصاری گفت: آیت الله هاشمی از روزی که وارد قم شد، برای اعتلای دین خدا و گسترش اسلام بی قرار بود و وقتی کتاب امیرکبیر را نوشت، الگوی مبارزه با استعمار را به مردم آن زمان معرفی کرد.

وی اضافه کرد: آیت الله هاشمی در رژیم گذشته بار‌ها تا مرز شهادت رفته بود، اما در زندان احساس تنهایی نمی‌کرد و خدا را با خود می‌دید.

حجت الاسلام انصاری گفت: درجریان انقلاب اسلامی مرحوم هاشمی رفسنجانی در مجلس قانون اساسی و محافل انقلابی همواره پس از مقام معظم رهبری نفر دوم بود.

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت الله هاشمی در جنگ تحمیلی در تمام سنگر‌ها و جبهه‌ها حضور داشت و به رزمندگان روحیه می‌داد.

انتهای پیام/

برگزاری نخستین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.