سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات جان نوزادان توسط پرستاران در زلزله کرمانشاه +فیلم

فیلمی از لحظه نجات جان نوزادان بستری در بیمارستانی در اسلام‌آباد غرب توسط پرستاران در زلزله اخیر کرمانشاه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسلام آباد غرب یکی از شهرهای نزدیک به کانون زلزله دو ماه پیش کرمانشاه بود. در این شهر بیمارستانی به نام امام‌خمینی (ره) وجود دارد که با وجود تازه تأسیس بودن، در این زلزله آسیب جدی دید.

به تازگی فیلمی از لحظه وقوع زلزله منتشر شده است که در آن دو پرستار بخش NICU در اقدامی فداکارانه تلاش می‌کنند جان نوزادان بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب را نجات دهند.

بازوند استاندار کرمانشاه پس از تایید صحت موضوع، ضمن اشاره به جانفشانی مردم استان در زمان دفاع مقدس گفت: غیرت بانوان کرد نه‌تنها در کشور، بلکه در تمام دنیا زبانزد است و برگ برگ تاریخ استان کرمانشاه از رشادت‌های بانوان این سرزمین آکنده است و این دو بانوی فداکار نیز نماد و نمودی از نقش آفرینی زنان استان در سخت ترین و بحرانی ترین لحظات ممکن هستند و بر خود لازم میدانم که در اولین فرصت با این دو بانوی بزرگوار دیدن و از وظیفه شناسی و فداکاری آنها قدردانی کنم و از وزیر محترم بهداشت نیز تقاضا دارم که این دو پرستار پرتلاش را به عنوان پرستاران نمونه معرفی نماید.

در ادامه می‌توانید فیلم این ماجرا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

فیلم نجات جان نوزادان توسط پرستاران فداکار در زلزله اخیر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۸ دی ۱۳۹۶
درود به شرافتشون
مردم همیشه حاضرن برا هم از جونشون هم بگذرن
ای کاش مسئولین دست مفسدان اقتصادی رو از بیت المال کوتاه کنن