سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمعه برفی در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از اواخر روز جمعه تا ظهر شنبه در برخی از مناطق استان ریزش برف و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج،کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و از بعد از ظهر با افزایش ابر همراه است.

وی اضافه کرد: از صبح روز یکشنبه هفته آینده با خروج موج بارشی دمای هوا به طور محسوس بین چهار تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

وی ادامه داد: در طول مدت بارش ها به ویژه شامگاه جمعه در مسیر های ارتباطی استان احتمال اختلال ، لغزندگی و مه آلودگی وجود دارد و در معابر عمومی نیز یخ زدگی و لغزندگی تا روز یکشنبه پیش بینی می شود.

پیرتاج گفت: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته هفت درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته مربوط به نهاوند با 10 درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین نقطه مربوط به کبودرآهنگ و قهاوند با 9 درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

انتهای پیام /خ

همدان سفید پوش می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.