سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در 85 پایگاه بهداشتی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه استان کرمانشاه رتبه اول شناسایی بیماران مبتلا به ایدز در کشور را دارد، گفت: تا کنون ۳ هزار و ۶۹۳ بیمار مبتلا به ایدز در استان شناسایی شده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون ۸۵ پایگاه بهداشتی در حاشیه شهر کرمانشاه ایجاد شده که خدمات مشاوره، پیشگیری و شناسایی بیماران را برعهده دارند و کلیه خدمات لازم به افراد مبتلا به ایدز در این پایگاه‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی عرضه مشاوره و خدمات بهداشتی رایگان و محرمانه را از اقدامات پیشگیری از بروز بیماری ایدز در استان عنوان کرد و افزود: متاسفانه امروزه راه انتقال این بیماری از طریق جنسی رو به افزایش است و باید اقدامات بیشتری در خصوص راه‌های پیشگیری از آن صورت گیرد و کلیه افرادی که رفتار‌های پر خطر دارند با مراجعه به پایگاه‌های بهداشتی سطح شهر می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  بیان کرد: افزایش ابتلای بانوان جامعه به ایدز، کاهش سن ابتلا و گسترش مواد مخدر صنعتی از موارد نگران کننده در کشور است.



انتهای پیام/ز

 

افزایش ابتلای بانوان جامعه به ایدز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.