سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ اتحاد ملت به عنوان نقطه قوت انقلاب اسلامی

استاندار اصفهان بر حفظ اتحاد ملت به عنوان نقطه قوت انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده در جلسه ستاد عالی دهه فجر و کارگروه‌های 23 گانه استانی و ستادهای دهه فجر شهرستان‌های استان ، گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت    :اتحاد مردم باعث پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و فائق آمدن بر مشکلات شد، نباید مسائل و شعارها معطوف به ایجاد و بروز اختلافات داخلی شود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: مردم از افزایش قیمت، بیکاری جوانان و ... ناراضی هستند ولی صف خود را از ضدانقلاب و تحریکات دشمنان به خوبی جدا کردند وبه شکرانه این مردم آگاه و فهیم و جوانان باید تلاش کنیم که نرخ بیکاری که در استان 14 درصد و رقم بالایی است کاهش یابد و اگر کوتاهی صورت گرفته با تلاش و کار مضاعف برطرف شود.

استاندار اصفهان بر برگزاری نمایشگاه‌های اثرگذار در ایام دهه مبارک فجر تأکید و اضافه کرد: نمایشگاه‌ها باید اثرگذار باشند و اقداماتی که در راستای توقع جوانان و مردم جامعه صورت گرفته به معرض دید گذاشته و به شیوه روز و مدرن نمایش داده شود.

مهرعلیزاده با بیان این‌که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باید همانند سال‌های گذشته پرشور و پرشکوه باشد، ابراز داشت: بدنه روشنفکر، تحصیل‌کرده و جوانان باید حضور پرشور در راهپیمایی داشته باشند.

وی با بیان این‌که دشمنان انقلاب و منافقان هر لحظه آماده ضربه زدن به کشور و مردم هستند، اذعان کرد: ما باید هنر این را داشته باشیم که این خانواده 80 میلیونی را به شکل صمیمی گرد هم آوریم و باید امسال اقدامات متفاوتی در این خصوص صورت گیرد.

استاندار اصفهان  یادآور شد: جوانان با هر سلیقه و طرز فکری صاحبان کشور هستند و وجود آنان برای کشور ارزشمند است و باید برنامه‌هایی تدارک دیده شود که انگیزه لازم را برای حضور آنان در راهپیمایی 22 بهمن ایجاد کند.

مهرعلیزاده با بیان این‌که انتقاد باید در بستر و مسیر درست خود قرار گیرد، ابراز داشت: همه جوانان و مردم، نظام و انقلاب و قانون اساسی کشور و فلسفه ایثار و شهادت را قبول دارند، هر وقت با روی گشاده انتقادها را بپذیریم درک خواهند کرد و خواهند پذیرفت که برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم.

وی  با تأکید بر این‌که باید تلاش شود که راهپیمایی 22 بهمن به یک جشن ملی تبدیل شود و به آنچه صورت گرفته است مباهات شود، افزود: باید همه ایام دهه فجر و 22 بهمن به محل نشاط و جشن تبدیل شود و بتوانیم روزهای پرنشاطی را برای مردم رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه  کارگروه‌های 23 گانه استانی و ستادهای دهه فجر شهرستان‌های استان اصفهان

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.