سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان هفته ای برفی در همدان

کارشناس هواشناسی استان همدان از بارش برف و باران در پایان هفته جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج ،کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است افزود:بعداز ظهر امروز با وزش باد همراه خواهیم شد.

وی ادامه داد: از بعد از ظهر جمعه استان با نفوذ سامانه جدید بارشی مواجه خواهد شد و در همدان ومناطق جنوبی استان بارش برف و باران را مشاهده می کنیم.

پیرتاج با بیان اینکه در این مدت افزایش سرعت باد نیز پیش بینی می شود؛ اظهار داشت: این سامانه بارشی بعد از ظهر شنبه آینده از استان خارج می شود و با خارج شدن این سامانه کاهش 4 الی 6 درجه ای دما را خواهیم داشت.

وی گفت: در روز جمعه راه های مواصلاتی و جاده های استان لغزنده ،مه آلود و با کولاک برف همراه خواهد بود همچنین پیش بینی می شود در معابر عمومی هم احتمال یخ زدگی وجود داشته باشد.

کارشناس هواشناسی استان به دما هوای همدان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: حداقل هوای همدان در این مدت 7 درجه سانتیگراد زیر صفر و حداکثر دما 8درجه سانتگیراد بالای صفر گزارش شده است.

وی بیان کرد: در این مدت گرمترین نقطه استان شهرستان اسدآباد با 10 درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین نقطه استان شهرستان بهار با 8 درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسید.  


انتهای پیام/ج

همدان برفی می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.