سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کشته و ۲ مجروح در حوادث انفجار گاز در ساوه و اراک

انفجار گاز شهری و منفجر شدن کارگاه شارژ گاز LPG در ساوه و اراک یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بر اثر انفجار گاز شهری در شهرستان ساوه یک نفر جان خود را از دست داد و انفجار و حریق کارگاه شارژ گاز LPG در اراک ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از فوت یک نفر براثر انفجار ناشی از نشت گاز در ساوه خبر داد.

سرهنگ خلجی افزود: حدود ساعت ۵ صبح امروز بر اثر نشت گاز و انفجار در طبقه یک واحد مسکونی، صاحبخانه که مردی حدودا ۵۰ ساله بود، جان خود را از دست داد.

مصدومیت دو نفر بر اثر انفجار مغازه فروش کپسول گاز ال پی جی در اراک

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین گفت: حدود ساعت ۳ و ۴۶ دقیقه امروز بر اثر انفجار و حریق در یک باب مغازه فروش کپسول گاز ال پی جی که به علت عدم رعایت اصول ایمنی در محور قم_ اراک واقع در جاده فولاد رخ داد، ۲ نفر به صورت سطحی دچار جراحت شدند.

سرهنگ خلجی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی وانت زامیاد نیز به طور کامل دچار حریق شدو با حضور عوامل آتش نشانی اطفاء حریق انجام و علت دقیق حادثه تحت بررسی قرار گرفت.

مهار حریق با تلاش ۵ ایستگاه آتش نشانی

آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی اراک که در محل حادثه حضور یافته بود با بیان اینکه آتش سوزی کارگاه شارژ غیراصولی LPG در ملک آباد با تلاش بی وقفه آتش نشانان ۵ ایستگاه مهار و خاموش شد گفت: در محل حادثه یک کارگاه شارژ LPG مملو از سیلندر دیده می‌شد که دچار آتش سوزی شده و شعله‌های آتش از فاصله دور نمایان بود.

آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی افزود: در این حادثه ۲ نفر از عوامل کارگاه که دچار مصدومیت شده بودند توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و آتش نشانان هم پس از لکه گیری کامل محل و تخلیه سیلندر‌ها از داخل کارگاه و اطمینان از رفع خطر احتمالی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه بعد از از نزدیک به ۳ ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان، آتش خاموش و از بروز حوادث احتمالی بعدی جلوگیری شد اضافه کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.