سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۰ سارق و خرده فروش در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

پلیس شهرستان نیشابور با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۰ خرده فروش و سارق را دستگیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسین بیات مختاری"فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس با محوریت شناسایی و دستگیری، سارقان خیابانی، خرده فروشان مواد مخدر در مناطق شهید بهشتی، سی متری، رحمت آباد، شهرستان به اجرا درآمد.


وی افزود: در این طرح که با مشارکت شش تیم عملیاتی شروع شد، پس از ردزنی‌های پلیسی و اطلاعاتی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت، آگاهی، یگان امداد در یک اقدام عملیاتی و ضربتی شش خرده فروش و چهار سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در این طرح یک روزه حدود یک کیلو و ۳۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و تعداد ۱۱ فقره انواع سرقت‌ها شامل (نه فقره سرقت منزل، دو فقره سرقت وسایل داخل خودرو) نیز کشف گردید.

سرهنگ حسین بیات افزود: هم چنین تعداد ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه (۱۷ دستگاه خودرو، چهار دستگاه موتورسیکلت) بدلیل مخدوش بودن پلاک، همراه نداشتن مدارک، حرکات مارپیچ و .. نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی  با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا و تقدیر از همکاری خوب شهروندان خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.
 
انتهای پیام //س. ح. ۱۰
 

اجرای در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نیشابور

برچسب ها: اعتیاد ، مواد مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.