پلیس شهرستان نیشابور با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۸ سارق و خرده فروش را دستگیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور  گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس با محوریت شناسایی و دستگیری، سارقان خیابانی، خرده فروشان مواد مخدر در مناطق ۱۴ معصوم، ابراهیمی، مرتضی آباد، سی متری و رحمت آباد شهرستان به اجرا درآمد.


وی افزود: در این طرح دوروزه پس از ردزنی‌های پلیسی و اطلاعاتی با همکاری ماموران پلیس امنیت، آگاهی، یگان امداد و کلانتری‌های درون شهری در یک اقدام عملیاتی و ضربتی ۱۳ خرده فروش و ۵ سارق دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به کشف ۲۶ فقره انواع سرقت داخل خودرو، موتورسیکلت، منزل و کشف مقادیری مواد مخدر ادامه داد: در همین راستا ۱۴ دستگاه خودرو،۳۱ دستگاه موتورسیکلت به علت حرکات مارپیچ، مزاحمت، مخدوش بودن پلاک، و .. نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ بیات مختاری با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا و تقدیر از همکاری خوب شهروندان و پیگیری و حمایت‌های دستگاه قضایی شهرستان گفت: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام //س. ح.
 


دستگیری ۱۸ سارق و خرده فروش در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.