سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی پلیس برای اجرای طرح گشت محله محور

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: پلیس و بسیج شهرستان برای راه اندازی طرح گشت محله محور در این شهرستان از آمادگی کامل برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ ماشالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در همایش مشترک سپاه و نیروی انتظامی که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی ،مسئولین و جمعی از بسیجیان برگزار شد گفت:عزت انقلاب اسلامی وام گرفته از شخصیت والای رهبر انقلاب و خون شهدایی است که با نثارکردن ارزشمندترین دارایی خود در مسیر سعادت جاودانه شدند.

وی افزود: خوشبختانه امروز پیروان راستین انقلاب معتقدتر و وفادارتر از گذشته هستند و بسیج مردمی نشانی از این روحیه ولایت پذیری در جامعه است.

سرهنگ ملایی با اشاره به این موضوع که اکثر جرایم ریشه در آسیب های اجتماعی دارند،تصریح کرد: تعامل نیروی انتظامی و سپاه پاسداران نقش تاثیر گذاری در پیشگیری از جرایم دارد و در بلند مدت نیز آثار مثبتی را بدنبال دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با استقبال از راه اندازی طرح گشت محله محور توسط سپاه از آمادگی کامل پلیس شهرستان در جهت همکاری و اجرای مطلوب این طرح خبر داد.

همچنین سرهنگ استائی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جیرفت ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی که با تلاش مخلصانه خود حافظ امنیت در مرزها و شهرهای کشور هستند،گفت:امنیت یکی از نیازهای بنیادین هر جامعه ای است که منجر به پیشرفت در همه عرصه ها می شود.

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تولید امنیت پایدار بایستی همه دستگاه ها اجرایی ورود پیدا کرده و طرح گشت محله محور نیز به این جهت راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جیرفت با اشاره به برگزاری کلاس های توجیهی ویژه بسیجیان و ارائه آموزش های لازم در این رابطه اظهار کرد: طرح گشت محله محور توسط پایگاه های مقاومت بسیج در همه محلات اجرا می شود.

سلیمانی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت نیز گفت: در طرح گشت محله محور نیروهای آموزش دیده بسیج به عنوان ضابط خاص و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد با جرایم مشهود با پلیس همکاری دارند.

سلیمانی تصریح کرد:تعامل مطلوب بین سپاه و نیروی انتظامی از شکل گیری بسیاری از جرایم پیشگیری می کند و نقش موثری در افزایش سلامت روانی جامعه دارد.
انتهای پیام/ی

تعامل مطلوب بین سپاه و نیروی انتظامی در جیرفت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.