دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از کشف بیش از 12تن انواع مواد مخدر طی 9ماهه ی گذشته سال جاری در کهنوج خبر داد و گفت:در این رابطه 7سرکرده اصلی باندهای بین المللی مواد مخدر دستگیر شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مجید سیمی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج با بیان اینکه استان کرمان بدلیل موقعیت جغرافیایی در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر قرار دارد،گفت:در راستای مبارزه بی امان با سوداران مرگ از ابتدای سال جاری 120قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و با دستور قضائی روانه زندان شده اند.

این مقام قضائی گفت:در عملیات های مختلفی که از ابتدای سال جاری از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره کل اطلاعات استان و همچنین جان برکفان نیروی انتظامی صورت پذیرفته بیش از 115خودرو به همراه مقادیر زیادی سلاح ومهمات از قاچاقچیان عمده مواد مخدر کشف وضبط شده است.

وی با هشدار به اینکه عزم دستگاه قضائی در برخورد با سوداگران مرگ جدی است،گفت:از ابتدای سال جاری بالغ بر 40میلیارد ریال وجه نقد از حساب های سرکردگان باندهای قاچاق مواد مخدر به جرم پولشویی بلوکه شده است.

سیمی عنوان کرد:در حال حاضر افراد خاطی که در زمینه پول شویی با قاچاقچیان مواد مخدر همکاری داشته اند دستگیر و روانه زندان شده اند.

وی در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر اظهار داشت:از ابتدای سال جاری 74مکان عرضه وتوزیع مواد مخدر در سطح شهرستان مرود شناسایی قرار گرفته است که تمامی این اماکن با دستور مقام قضائی پلمب وتعداد زیادی خرده فروش مواد مخدر در این رابطه دستگیر شده اند.

انتهای پیام/ی

دستگیری 120قاچاقچی عمده مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار