سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب 19 میلیارد تومان اعتبار اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : ۱۹ میلیارد تومان اعتبار از بودجه اشتغال مددجویان کمیته امداد استان در حوزه بانک های عامل جذب شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان این که امسال ۳۶ میلیارد تومان اعتبار اشتغال از محل بانک‌های عامل به مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص یافت و گفت : از مجموع این بودجه ، ۳۳ میلیارد تومان به بانک‌ها ابلاغ شد که در ۱۰ ماهه امسال تنها ۵۶ درصد آن جذب‌ شده است.

وی افزود : ۴۴ درصد بودجه اشتغال مددجویان  استان خراسان شمالی به ارزش ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تاکنون از سوی بانک‌ها پرداخت‌ نشده است.

اهرابی با بیان این که روند پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان از سوی برخی بانک‌ها کند است ، اظهار کرد: این نهاد در تلاش است با رایزنی و گسترش همکاری با بانک‌ها ، اعتبارات اشتغال مددجویان در سال ۹۶ را به ‌طور صد در صد جذب کند.

وی با بیان این که امسال دو هزار و ۴۵۳ پرونده مددجویان با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان به بانک‌ها ارسال‌ شده است که تاکنون تنها هزار و ۲۰ پرونده موفق به اخذ تسهیلات شدند.

وی بیان کرد : از مجموع پرونده‌های باقی‌مانده ،۸۵۴ پرونده در نوبت دریافت تسهیلات قرار دارند و ۵۷۹ مورد به دلایل مختلف برگشت‌ خورده‌ است .

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به این که سال گذشته ۱۴۱ درصد از اعتبارات بانکی جذب شد ، افزود : میزان اعتبارات اشتغال ابلاغی بانک‌ها در سال گذشته  ۱۴ میلیارد تومان بود.

اهرابی مجموع اعتبار تخصیصی مددجویان در سال ۹۶ را ۵۴ میلیارد تومان بیان و تصریح کرد : از مجموع این اعتبار بیش از ۳۶ میلیارد تومان آن از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم از محل اعتبارات داخلی امداد پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/آ

جذب 56 درصد بودجه بانک ها به مددجویان کمیته امداد استان خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.