سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار کوتاه استان مرکزی؛

از تدارک برای دهه فجر تا یادواره شهدا در استان مرکزی

رویداد های کوتاه نقاط مختلف استان مرکزی را در این خبر بخوانید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در جلسه کمیته روستایی و عشایر دهه فجر شهرستان خنداب مقرر شد در روستا‌های بخش مرکزی و قره چای ویژه برنامه‌هایی با حضور مدیران برگزار شود و دست آورد‌های ۴۰ ساله نظام اسلامی تشریح شود.

جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کمیجان

امام جمعه و فرماندارکمیجان در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر این شهرستان با تاکید بر اهمیت برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی را نمونه بارز انقلاب‌های مردمی در دنیا دانسته و تاکید کردند این انقلاب اسلامی به خواست و همت خود مردم صورت گرفت و در جهت خدمت به مردم هم شکل گرفته است.

یادواره شهدا درکانون امام خمینی اراک

طبق معمول هرسال یادواره یاران شهدای حسینی به همت و باحضور دانش آموزان دبستان شاهد دفاع مقدس در کانون امام خمینی اراک برگزارشد.

جلسه شورای هماهنگی پدافند غیر عامل خنداب



غیاثی فرماندار خنداب در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیر عامل با موضوع هماهنگی و کنترل بیماری آنفولانزای پرندگان از مسئولین خواست خودرو‌های مربوط به حمل ونقل طیور در سطح شهرستان را کنترل کنند.
در این جلسه مقرر شد گشت مشترکی هم از تالاب‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و مرغداری‌ها وضعیت بیماری پرندگان را رصد کنند.

لایروبی نهر عمومی میلاجرد

با هدف تامین اب مورد نیاز باغات و مزارع شهر میلاجرد طرح لایروبی نهر عمومی شهر میلاجرد با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال به طول ۳۰ کیلومتر در حال اجراست.

برچسب ها: جشنواره فجر ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.