سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

13 میلیون تومان کالای قاچاق شهرستان سرخه کشف‌ شده است

فرماندار شهر سرخه گفت: 13 میلیون تومان کالای قاچاق در این شهرستان کشف‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی‌محمد مؤیدی زاده فرماندار شهر سرخه در جلسه کمسیون مبارزه با قاچاق کالا گفت: امروزه شاهد موارد متعددی از سوخت قاچاق هستیم که این امر آسیب جدی به بدنه اقتصاد به‌ویژه سرمایه ملی کشور وارد می‌کند.

 

وی با تأکید بر لزوم سامان‌دهی به اماکن عرضه سوخت بیان کرد: طرح‌های جلوگیری از عرضه سوخت قاچاق خارج از شبکه در سرخه اجرایی می‌شود و مقابله با این امر در دستور کار ستاد مبارزه با قاچاق کالا قرار دارد.

 

فرماندار سرخه با بیان اینکه در یک ماه گذشته بالغ‌بر 13 میلیون تومان کالای قاچاق در این شهرستان کشف‌ شده است افزود: این آمار در شهرستان سرخه با وسعت کمی که دارد بسیار زیاد است و باید نسبت به کاهش آمار قاچاق در سرخه اقدامی اساسی انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 96 تاکنون پرونده‌های زیادی در حوزه کشفیات قاچاق کالا ثبت‌شده است، اذعان کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها بالغ‌بر 800 میلیون تومان است که با مشارکت و همکاری دستگاه‌های قضایی، نظارتی و نیروهای امنیتی و انتظامی این توفیق حاصل‌شده است.

 

مؤیدی‌زاده برگزاری مانورهای بازرسی و نظارت بر مراکز فروش در این شهرستان را از دیگر برنامه‌های این ستاد برشمرد و گفت: اجرای طرح‌هایی مانند رجیستری تلفن‌های همراه گامی مؤثر در راستای مقابله با قاچاق تلفن همراه است.

 

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی در سرخه مستقر نیستند تصریح کرد: این امر زمینه را برای سوءاستفاده قاچاقچیان انواع کالاها در سرخه فراهم می‌کند و امروزه شاهد عرضه حجم گسترده‌ای از کالاهای قاچاقی در بازارهای سرخه هستیم که مسئولان باید نسبت به نظارت و جلوگیری از این امر اهتمام ویژه‌ای بورزند.

 

فرماندار سرخه تأکید کرد: تلفن همراه و لوازم‌آرایشی و بهداشتی عمده‌ترین کالاهای قاچاقی هستند که در بازار سرخه به فروش می‌رسد و مردم نیز باید از خریداری کالای قاچاق به‌ویژه مواد آرایشی و بهداشتی خودداری کنند.

 

انتهای پیام/ ق


طرح‌های جلوگیری از عرضه سوخت قاچاق خارج از شبکه در سرخه اجرا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.