سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاعلان جعل اسناد و مدارک دولتی در دام پلیس آمل

فرماندهی انتظامی شهرستان آمل از دستگیری باند سه نفره جعل اسناد و مدارک دولتی در شهر آمل خبر داد.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری منبی بر فعالیت یک باند ۳ نفره جعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی‌های قضائی، با بررسی‌های همه جانبه و انجام تحقیقات پلیسی طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را که در منزلی ویلایی در یکی از روستا‌های این شهرستان سکونت داشتند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران در بازدید از مخفیگاه این متهمان مقادیر قابل توجهی اسناد و مدارک جعل هویتی، تعدادی مهر ادارات دولتی و ابزار و آلات جعل از جمله پرینتر و اسکنر به همراه تجهیزات و ادوات جعل مهر کشف کردند.

سرهنگ آزادی با بیان اینکه متهمان در بازجوئی‌ها با به کلاهبرداری به شیوه جعل اسناد و مدارک و اغفال شهروندان با وعده تبدیل اسناد عادی به اسناد رسمی نیز اعتراف کردند، افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی طی حکمی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

وی از شهروندان خواست: امورات اداری خود را از طریق مراجع قانونی و با کسب راهنمائی از مراجع مربوطه انجام دهند تا در دام اشخاص فرصت طلب نیافتند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

دستگیری باند جعل اسناد و مدارک دولتی در آمل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.