سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری برنامه نمادین هفته هوای پاک در مدارس اندیمشک

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک از برگزاری برنامه نمادین هفته هوای پاک با شعار" اینجا هوا به میل تو تغییر می کند" در مدارس این شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از آموزش و پرورش اندیمشک، محمد قلاوندی، مدیر آموزش و پرورش اندیمشک، دنیای پاک و محیط زیست سالم را از بزرگ ‌ترین موهبت های الهی عنوان و اظهار کرد: همه انسان ها موظف به حفظ و پاسداشت این هدیه بزرگ الهی هستند.

وی آموزش و نهادینه کردن فرهنگ نظافت و سالم سازی محیط زندگی دانش آموزان را هدف برگزاری این مراسم ها بخصوص در مدارس ابتدایی عنوان کرد.

قلاوندی بیان داشت: بی توجهی به این مقوله مهم و تلاش نکردن برای حفاظت از محیط زیست و کاهش میزان آلاینده های هوا، به طور حتم مشکلات جدی را برای زندگی اجتماعی و شهری ایجاد می نماید.

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک اذعان کرد: هفته هوای پاک با شعار" اینجا هوا به میل تو تغییر می کند" در مدارس شهرستان اندیمشک و به صورت نمادین در آموزشگاه های ابتدایی ولایت، حضرت مریم، شهید دانش و پرنیان با حضور معاون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین برگزار گردید.

این مقام مسئول افزود: در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دست ساخته های دانش آموزان در زمینه حفاظت از محیط زیست و نقاشی برگزار شد، همچنین نوا خوانی گروه های سرود از دیگر بخش های این مراسم دانش آموزی بود.

انتهای پیام/گ

برنامه نمادین هفته هوای پاک در مدارس اندیمشک برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.