سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اتاق بازرگانی استان سمنان مطرح کرد؛

توسعه استان سمنان در گرو ایجاد واحدهای فرآوری معدنی است

رییس اتاق بازرگانی استان سمنان گفت : ایجاد کارخانه های فرآوری معدنی به توسعه بیش از پیش استان سمنان می انجامد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی اصغر جمعه ای رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت : دستگاه های دولتی از تمام توان خود به منظور حمایت از سرمایه گذاری های فعالان اقتصادی در این بخش استفاده کنند.

وی اشتغال را یکی از مهم ترین دغدغه های نظام، مردم و مسوولان برشمرد و اظهار داشت : همه دستگاه های استان موظف به کاهش آمار بیکاری درسمنان هستند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان تعداد افراد شاغل در واحدهای معدنی سمنان را دستکم 15هزار نفر برشمرد و افزود : مشکل کمبود آب دلیل اصلی در اجرایی نشدن طرح های توسعه ای در بخش معدن سمنان است.

جمعه ای تصریح کرد : بیش از 40 واحد معدنی و صنعتی سمنان اکنون با مشکل نقدینگی، نبود بازار فروش و خام فروشی مواجه است که باید تا پایان امسال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید تصمیم گیری کرد.

وی بیان داشت : اکنون بیش از 40 واحد صنعتی و معدنی سمنان به دلیل مشکلات مالیاتی و بیمه ای غیرفعال است که باید با اتخاذ تدابیر راهبردی در کمترین زمان ممکن برای رفع این مشکل اقدام کرد.

انتهای پیام / ذ

بیش از 40 واحد صنعتی و معدنی استان سمنان غیرفعال است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.