سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش بیش از ۲ هزار بیمار سرطانی در مهرانه زنجان

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه استان زنجان از پذیرش ۲ هزارو ۴۶۶بیمار سرطانی در مهرانه زنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ وثوق مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۴۶۶ بیمار مبتلا به سرطان از ابتدای فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه (آذر ۹۳) تا پایان آذر ۹۶ به این مرکز مراجعه  و از خدمات این انجمن استفاده کردند.

وی گفت :در این مدت انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه خدمات رایگان در حوزه سی. تی. اسکن، شیمی‌درمانی و رادیوتراپی به ارزش ۱۰۸ میلیارد و ۷۵۱ میلیون و ۳۸۶ هزار ریال را به بیماران ارائه کرده که عمده این مبلغ با توجه به راه‌اندازی ۳ ماهه بخش شیمی درمانی مربوط به رادیوتراپی بوده است.
  مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه استان زنجان اظهار کرد: خدمات مربوط به اسکان در کنار ارائه خدمات رفاهی از جمله تهیه غذای گرم در سه وعده (صبحانه، ناهار و شام) کاملا رایگان بوده و در این میان ۱۵ هزار و ۴۹۵ نفر روز بیمار از ابتدای فعالیت مهمانسرا تا پایان آذر ۹۶ پذیرش شده اند و در این مدت ارزش ریالی خدمات رایگان ارائه شده به بیماران بیش از ۱۲ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال بوده است.
وثوق افزود: کلینیک رادیوتراپی مهرانه در آذر امسال و در مدت زمان یاد شده، ۵۴ فقره پرونده جدید مربوط به بیماران سراسر کشور در این مرکز تشکیل شده است.

وی  خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته این انجمن برنامه‌ای برای توسعه بخش‌های مختلف این انجمن ندارد و فقط بخش آزمایشگاه مهرانه واقع در جنب شمیی درمانی در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

طی آذر سال ۹۳ تا اواخر شهریور امسال ۲ هزار و ۳۰۰ بیمار در مرکز رادیوتراپی مهرانه پذیرش و به ارزش ۱۲ میلیارد تومان خدمات به بیماران تحت پوشش ارائه کرده که ۴۵ درصد ان‌ها خارج از استان بوده است.

انتهای پیام/ر

پذیرش بیش از 15هزار بیمار در مهانسرای انجمن خیریه مهرانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.