زنجان؛

بازدید مدیرکل فنی و حرفه ای استان از کلینیک انجمن خیریه زنجان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان از کلینیک تخصصی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان زنجان(مهرانه) بازدید نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ در بازیدی که مدیریت و کارکنان فنی و حرفه ای زنجان از بخش های مختلف کلینیک تخصصی مهرانه زنجان داشتند، نائب رئیس هیئت مدیره انجمن مهرانه گزارشی از فعالیت های انجمن ارائه کرد وافزود: این انجمن با مشارکت بیش از 40 هزار خیر برای فعالیت در حوزه پیشگیری برنامه‌‌ریزی مدونی انجام داده است و در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تلاش می نماید.

گرانمایه بیان داشت: سالم‌سازی زندگی برای بیش از یک میلیون نفر ساکن استان زنجان هدف نهایی انجمن مهرانه است و این امر مورد تاکید وزیربهداشت مبنی بر کشوری شدن فرهنگ مهرانه است که در همین راستا آرزوی همه تلاشگران مهرانه جهانی کردن برند آن است که با توجه به همتی که دوستان در این انجمن دارند آن اتفاق دور از انتظار نیست.

در ادامه این بازدید انصاری مدیر کل اموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان اینکه مهرانه به نماد همت، تلاش، تحقق آرزوها تبدیل شده است و همبستگی جدی که در استان زنجان برای معالجه بیماران سرطانی وجود دارد نوعی احساس عاطفی بین مسئولان و مردم را ایجاد می‌کند تا برای رفع مشکلات بیماران سرطانی در استان زنجان فعالیت کنند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.