سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهربازی؛

وجود ۱۰شهربازی فعال در لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان ازفعالیت ۱۰ شهربازی در لرستان و ۱۹ وسیله بازی دارای استاندارد‌های مورد نیاز درآ هاخبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرضیه قنبریان مدیرکل استاندارد لرستان بیان کرد: اکنون در سطح استان ۱۰ شهربازی فعال وجود داشته که از این تعداد ۳ شهربازی دارای مجوز استاندارد هستند.

وی ادامه داد: البته مابقی شهربازی‌ها نیز در شرف گرفتن استاندارد‌های لازم بوده و امیدواریم تا پایان سال شاهد تحقق این مهم باشیم.

مدیرکل استاندارد لرستان عنوان کرد: همچنین در سطح لرستان دو مجموعه قایق‌رانی تفرجگاهی در شهر‌های دورود و خرم‌آباد وجود داشته که یکی از آن‌ها دارای مجوز استاندارد است.

قنبریان در ادامه با اشاره به وجود ۳۵ پارک‌بازی در لرستان، افزود: در سطح استان ۳۵ پارک بازی وجود داشته که ۲۱ مجموعه دارای مجوز استاندارد هستند.

وی عنوان کرد: در مجموع باید گفت که در شهربازی‌های فعال استان ۱۳۸ وسیله بازی وجود داشته که ۱۹ وسیله دارای استاندارد و مابقی آن‌ها نیز در شرف گرفتن مجوز هستند.

این مسئول اظهار داشت: همچنین در پارک‌های بازی ۶۱ وسیله وجود داشته که ۲۳ عدد از آن‌ها دارای مجوز استاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد لرستان در ادامه با اشاره به تعطیلی شهربازی کیو، افزود: اکنون شهربازی کیو خرم‌آباد به دلیل مشکلات خاصی که شهرداری دارد، تعطیل بوده و با توجه به اینکه مجوز‌های استاندارد به صورت یکساله هستند در نتیجه باید وسایل این مجموعه در صورت راه اندازی مجدد اقدام به دریافت مجوز استاندارد کنند.

قنبریان عنوان کرد: باید بتوان استاندارد را به عنوان یک فرهنگ در جامعه رواج داد، خوشبختانه با اقدمات صورت گرفته لرستان جز استان‌های پیشرو در استاندارد کردن شهربازی‌ها است.

انتهای پیام/م

۱۰ شهربازی فعال در لرستان وجود دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.