سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشودگی جرائم مالیاتی در صورت پرداخت اصل بدهی

مودیان مالیاتی کهگیلویه و بویراحمدی که اصل بدهی مالیاتی خود را تا پایان امسال پرداخت کنند جرائم آن‌ها بخشوده می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرکل امور مالیاتی استان سیاست این اداره برای دریافت وصول مالیات را تعامل و تفاهم با مودیان مالیاتی اعلام کرد و گفت: این اداره آماده تَهاتُر با مودیان مالیاتی در استان است.


محمدعلی غفاری از اقساطی کردن بلند مدت اصل بدهی مالیاتی بر اساس ماده ۱۶۷ قانون مالیات‌های مستقیم در جهت تسهیل در وصول مالیات و رونق بنگاه‌های اقتصادی خبر داد و افزود: مودیان مالیاتی می‌توانند طی ۳۶ماه به صورت اقساط اصل بدهی مالیاتی خود را پرداخت کنند.


وی گفت: پیمانکارانی که از دولت طلبکارند، اما بدهی مالیاتی دارند می‌توانند تهاتر کنند و با مراجعه به خزانه و پر کردن فرم‌های مخصوص، مطالبات خود را از دستگاه‌های دولتی از طریق اسناد خزانه اسلامی وصول کنند.


مدیرکل امور مالیاتی استان از پرداخت بیش از ۳۴۷میلیارد ریال از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده متناسب با سرانه جمعیت به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و مناطق عشایری استان در ۹ماهه اول امسال خبر داد و افزود: تا پایان ماه جاری بیش از ۵۰میلیارد ریال دیگر هم به این نهاد‌ها پرداخت می‌شود.


غفاری از بدهی مالیاتی ۱۵نفر از مودیان ناشناس در استان به مبلغ ۲۰۰میلیارد ریال که از کارت‌های بازرگانی برای انجام واردات و صادرات کالا‌های خود استفاده کردند خبر داد و گفت: با کمک دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و دستگاه قضا کار شناسایی این افراد در دستور کار قرار گرفته است.


وی کهگیلویه و بویراحمد را یکی از استان‌های پیشرو در پرداخت مالیات در سطح کشور اعلام کرد و افزود: به جهت پرداخت به موقع مالیات توسط مردم قانون مدار، استان کهگیلویه و بویراحمد پائین‌ترین معوقات مالیاتی در کشور را دارا است.

انتهای پیام/د

بخشودگی جرائم مالیاتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.