سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت ورزشکار خارگی به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی

رئیس اداره ورزش و جوانان خارگ گفت: وحید عرب‌زاده ورزشکار جوان خارگی به اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، سید محمد اسلامی  رئیس اداره ورزش و جوانان خارگ اظهار کرد: اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران از بیستم تا بیست و چهارم دی ماه در بندر عباس زیر نظر افتخاری مربی تیم آغاز خواهد شد که وحید عرب‌زاده جوان خارگی به‌عنوان نماینده این جزیره در در اردو حضور خواهد داشت.

وی افزود: ۲۶ بازیکن برای اولین اردو آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی روسیه انتخاب شده‌اند که عرب‌زاده از جزیره خارگ به عنوان بازیکن برای شرکت در اولین اردوی تیم ملی انتخاب شده است.

اسلامی تصریح کرد: این هندبالیست تجربه حضور در مسابقات آسیایی بحرین، عمان، قطر، تایلند، مسابقات اروپا، آسیا، کرواسی و چندین تورنمنت بین المللی را در کارنامه خود دارد.

وی افزود:‌عرب‌زاده در این رشته جزو بهترین بازیکن آسیا به حساب می‌آید که در آخرین حضور خود در تیم ملی موفق به کسب مقام سوم آسیا و جواز رفتن به جام جهانی روسیه را کسب کردند.

اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی روسیه از ۲۰ دی ماه تا ۲۴ دی ماه در بندر عباس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف

ورزشکار خارگی به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.