رئیس فدارسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از شناسایی استعداد‌های هندبال در نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت: باید نظام باشگاه‌داری در ورزش ما حرفه‌ای شود.

نظام باشگاه‌داری حرفه‌ای شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا رحیمی در جزیره خارگ اظهار کرد: خوشحال هستیم که یک تورنمنت مهم در جزیره خارگ برگزار شده است و این موضوع برای فدارسیون هندبال بسیار مهم است که در تمامی نقاط کشور در حال جریان است و نگاه فدارسیون در سراسر کشور یک نگاه همه جانبه است. راه برون‌رفت مشکلات وزرش در هر رشته‌ای برگزاری لیگ منظم و باشگاه‌داری است، باید نظام باشگاه‌داری در ورزش ما حرفه‌ای شود و یکی از مشکلات اصلی حوزه ورزش اصول نظام باشگاه داری است. برگزاری لیگ منظم یکی از مهم‌ترین خواسته‌های فدارسیون در حوزه رشته هندبال بوده است؛ متعقد هستم که اگر لیگ قوی و منظم برگزار شود به تیم ملی ما کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: برگزاری لیگ در همه رشته‌ها باعث پیشرفت می‌شود و به همین دلیل انجام منظم و قدرتمند لیگ‌های هندبال در کشور از مهم‌ترین برنامه‌های در سال جاری بوده و به‌صورت ویژه ناظرین فدارسیون این موضوع را پیگیری و گزارش خواهند کرد.

رئیس فدارسیون هندبال با اشاره به اینکه هندبال در ایران از گسترش خوبی برخوردار است، گفت: رایزنی‌های فراوانی در سطح تمامی استان‌ها صورت گرفته و در حال حاضر با یک برنامه ریزی مدون و استفاده از آنالیزور‌های جوان فدارسیون در حال گسترش هندبال در سطح نونهالان هستیم و امیدوار هستیم با حمایت وزارت ورزش و هیئت‌های استانی شاهد پویایی و شکوفایی هندبال در سطح کشور باشیم.

رحیمی یادآورد شد: هندبال استان بوشهر هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ بازیکن‌سازی پیشرفت قابل توجهی داشته است و جزیره خارگ با رشد جمعیت بسیار کم، نماینده در تیم ملی هندبال ساحلی کشور دارد و این نشان از عزم مسئولان هندبال استان برای پویایی و شکوفایی این در شته در بوشهر است.

انتهای پیام /پ

نظام باشگاه‌داری حرفه‌ای شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.