سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

40 درصد صدور کارت ملی هوشمند از طریق دفاتر پیشخوان دولت

مدیرکل ثبت احوال استان کرمان گفت: تاکنون یک‌میلیون و 100هزار کارت ملی هوشمند در استان کرمان صادر شده که 40 درصد آن از طریق دفاتر پیشخوان دولت صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسین زین‌الصالحین مدیرکل ثبت احوال استان کرمان  با اشاره به اینکه یک میلیون و 300 هزار کارت ملی هوشمند باید صادر شود، گفت : یکی از مشکلات صدور کارت ملی هوشمند در استان کرمان، عدم مراجعه مردم است که باید اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت پذیرد.


وی از راه اندازی 20 ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند ویژه جانبازان و معلولان در استان خبر داد و یادآورشد: طبق گزارش های واصله برخی از دفاتر پیشخوان دولت با یک سیستم کامپیوتری در روستاها و نقاطی از شهر حضور می یابند و اقدام به پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند می نمایند، در حالیکه این اقدام تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده با فرد خاطی برخورد قانونی صورت می گیرد.


مدیرکل ثبت احوال استان کرمان با اشاره به اینکه در سراسر استان کرمان 400 ایستگاه برای صدور کارت ملی هوشمند ایجاد شده است، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری کلیه مردم استان کارت ملی هوشمند دریافت کنند تا در سال 97 با مشکل رو‌به‌رو نشوند.


وی گفت: تخلفات دو دفتر پیشخوان دولت در شهرستان های رابر و سیرجان به سازمان تنظیم مقرارت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام و جریمه تخلفات تعیین و اخذ شود.

انتهای پیام/ی

وجود 400ایستگاه برای صدور کارت هوشمند ملی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.