سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار بجنورد:

فعالیت های شهرداری از طریق سایت مالی رصد می شود

شهردار بجنورد گفت: با راه اندازی سایت مالی شهرداری ، تمام اقدامات شهرداری در سایت قابل مشاهده خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ روح الله براتیان شهردار بجنورد، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر شفافیت در انجام کارها گفت:مردم و خبرنگاران باید از تمام مسائلی که بار مالی برای شهرداری دارند مطلع باشند لذا قصد داریم با طراحی سایتی مشخص، هر آنچه که در حوزه مالی شهرداری رخ می‌دهد مردم از آن‌ها مطلع شوند.

وی همچنین گفت: سامانه 137 مجددا راه اندازی می شود و تمامی معاونت های شهرداری موظف هستند به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

براتیان از راه‌اندازی مجدد شورایاری محله‌ها نیز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تصویب کمیسیون فرهنگی شورای شهر مبنی بر راه اندازی مجدد شورایار محله، نمایندگانی از 65 محله موجود در بجنورد در تصمیمات مدیریت شهری دخیل خواهند بود.

اولتیماتوم یک هفته ای شهردار به باغ تالار های بدون مجوز

شهردار بجنورد با اشاره به فعالیت 23 باغ تالار در بجنورد گفت: باغ تالارهایی که بدون مجوز ساخته شده اند تا یک هفته مهلت دارند تا حقوق شهرداری را پرداخت کنند در غیر این صورت پلمپ می شوند.

وی افزود: باغ تالارهای غیرمجاز تاکنون 9 میلیارد تومان حقوق پرداخت نشده به شهرداری دارند که در صورت پرداخت این حق، شهرداری می تواند تعداد زیادی از پروژه آسفالت حواشی شهر را اجرا کند.

شهردار بجنورد با اشاره به اینکه در پروژه «هماگ» زیان های زیادی به شهرداری متحمل شده است گفت: نقشی در انعقاد قرارداد با این پروژه نداشته ولی وقتی پروژه ای منعقد می شود، دیگر نباید به زیان آن فکر کرد.

براتیان با اشاره به اینکه پروژه «المان امام رضا» از سال 93 به دلیل مشکل هندسی تخریب شد گفت: متاسفانه اجرای این پروژه تا امسال طول کشید .

شهردار بجنورد گفت: پروژه ای که قرار بود تا با هزینه کرد 800 میلیون تومان در آن زمان انجام شود در حال حاضر به 2.5 میلیارد تومان رسیده است و هم اکنون شهرداری با این وضعیت مالی نمی تواند اجرای این پروژه را به اتمام برساند.

براتیان ادامه داد: افرادی که سبب شدند تا با ارائه دلایل غیرمنطقی این پروژه اجرایی نشود باید پاسخگوی مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه به طور قطع اجرای این پروژه با 99 میلیارد تومان بدهی شهرداری در اولویت قرار ندارد، اظهار کرد: این پروژه اجرایی خواهد شد اما در نقطه ای دیگر از شهر که در حوالی کشتارگاه دام قدیم قرار دارد.

برگزاری نخستین همایش سرمایه‌گذاری شهرداری در بجنورد

شهردار بجنورد همچنین گفت: نخستین همایش سرمایه‌گذاری شهرداری در بجنورد با حضور دکتر ندیم که تنها کارشناس حوزه برندینگ در ایران است به زودی در بجنورد برگزار می شود.

وی افزود:در راستای سفر به شهر تبریز مقرر شد دکتر ندیم در طول 12 ماه تمام مباحث سرمایه‌گذاری شهری را در بجنورد مدیریت کند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.