وی با تأکید بر اینکه دبیرخانهها با مردم و مراجعات مردمی سر و کار دارند، تصریح کرد: این بخش از سازمان اوقاف باید با اخلاق و رفتار حسنه و ادب و احترام با ارباب رجوع برخورد کنند تا مردم با رضایت خاطر به سازمان اوقاف وارد و خارج شوند.
رئیس سازمان اوقاف پاسخگویی به مردم و خدمت شایسته به مردم را یکی از وظایف کارکنان اوقاف در بخش های مختلف برشمرد و خواستار سرعت بخشی به انجام وظایف با رعایت نظم و انضباط کاری شد.
حجت الاسلام محمدی مراجعات مکرر مردم برای پیگیری یک درخواست و نامه را مضر دانست و افزود: حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مکاتبات باید در اسرع وقت و با رعایت شرایط و مصالح در اولویت کاری باشد.
رئیس سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: حفظ سوابق و اسناد موقوفات یکی از وظایف امور اداری و دبیرخانه ها و لازمه حفظ و احیای موقوفات و دفاع از حقوق موقوفات در سایر دستگاه ها است.
حجت الاسلام محمدی بهره گیری از تجربیات موفق و نظارت و کنترل را لازمه ارائه خدمات مطلوب اداری دانست و تصریح کرد: بازرسی، نظارت و کنترل بر امور اداری و فعالیت ها موجب حسن انجام کار و شناسایی نقاط قوت و ضعف است که باید به طور مستمر به آن توجه کرد.
انتهای پیام/