سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمان خواستار شد؛

مرکز الکترونیکی پایش فضای کسب و کار فعال شود

استاندار کرمان خواستار تسریع در روند صدور مجوزهای سرمایه گذاری و همچنین فعال شدن مرکز الکترونیکی پایش فضای کسب و کار استان تا 15 روز آینده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان امروز در جلسه ای که در خصوص ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری استان برگزار شد، با تاکید براینکه بخشی از نارضایتی های مردمی بدلیل عملکرد دستگاه های اجرایی است، گفت: کلیه دستگاه های اجرایی باید برای توسعه استان اتحاد بیشتری داشته باشند و در این راستا اتاق بازرگانی نیز همکاری های لازم را انجام دهد.


وی پنجره واحد سرمایه گذاری استان را در ارتقای فضای کسب و کار خلاصه کرد و گفت: استان کرمان را باید با مقدوراتش ساخت و دولت و وزرا به این امر اعتقاد دارند و برای تفویض اختیارات به استان کرمان اعلام آمادگی کردند که در این راستا جلسه ای در هفتم بهمن ماه در پایتخت برگزار خواهد شد.


استاندار کرمان اظهارکرد: اتاق بازرگانی کرمان به عنوان مسئول راه اندازی پنجره واحد مجازی، سیستمی را طراحی و راه اندازی کند تا متقاضیان سرمایه گذاری بتوانند با ورود به سامانه و ثبت اطلاعات و مدارک خواسته شده، پس از زمان مشخصی کلیه مجوزهای لازم را دریافت نموده و کار اجرایی را آغاز کنند.


رزم حسینی راه اندازی پنجره واحد مجازی را مستلزم همکاری کلیه دستگاه های اجرایی استان با اتاق بازرگانی دانست و افزود: مرکز الکترونیکی پایش فضای کسب و کار استان باید بر اساس الگوی دولت، توسط اتاق بازرگانی با نظارت اداره کل جذب سرمایه گذاری استانداری طی پانزده روز آینده فعال شود.


وی به بررسی راه کارهای کوتاه نمودن فرآیند جذب سرمایه گذاری پرداخت و پنجره واحد سرمایه گذاری را گیشه ای در جذب بیشتر سرمایه گذاران دانست و اظهارکرد: پنجره واحد سرمایه گذاری فیزیکی با حضور مدیران و نمایندگان تام الاختیار دستگاه ها به منظور تسریع در فرآیند ضروری سرمایه گذاری روزهای سه شنبه هر هفته در محل اداره کل جذب سرمایه گذاری استانداری تشکیل شود.

انتهای پیام/ی

بررسی راه کارهای کوتاه نمودن فرآیند جذب سرمایه گذاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.