سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری؛

ریشه‌های انقلاب به ایمان ملت ایران برمی‌گردد

آیت الله کعبی گفت:مردم ایران پای نظام وانقلاب ایستادند و ازآرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا پاسداری کردند،انقلابی که ریشه در اعماق ایمان،آگاهی و فداکاری ملت ایران دارد شکست‌ناپذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری،ضمن گرامیداشت قیام 19 دی اظهار کرد: قیام تاریخی و خونین مردم قم نقطه عطف بزرگی در پیچیدن طومار ظلم، فساد، استبداد و عقب ماندگی 2 هزار و 500 ساله نظام ستمشاهی بود.

وی خاطرنشان کرد: قم به عنوان پایگاه اصلی و سازماندهنده قیام ملت ایران و مبارزه علیه طاغوت با محوریت روحانیت به عنوان کلید محوری قیام ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آغاز مبارزه و شکل‌گیری hkrghf در شهر قم گفت: قم پس از قیام خونین 15 خرداد به عنوان مرکز اصلی و هدایت‌کننده مبارزات مطرح شد و پس از 14 سال از قیام خونین 15 خردادT قیام 19 دی 56 جرقه و حرکت تصاعدی انقلاب را به سمت پیروزی سامان داد.

وی عنوان کرد: پایه‌های انقلاب اسلامی از سال 56 مستحکم شد و 19 دی نشان داد که قیام برخاسته از علم، فضیلت، ایمان، آگاهی، عزم و اراده ملت برای استقلال، آزادی و تحقق نظام جمهوری اسلامی شکست‌ناپذیر است.

کعبی یادآور شد: اهانت رژیم طاغوت در مقاله موسوم به استعمار سرخ و سیاه با امضای احمد رشیدی مطلق در روزنامه اطلاعات که همزمان با سالروز کشف حجاب بود جرقه‌ای زد و سبب تسریع در پیروزی انقلاب شد.

وی خاطرنشان کرد: فریادهای ملت ایران بر اساس قیام 19 دی و بر پایه ایمان، ایثار، فداکاری و شهادت فراگیر و به همه ایران منتقل شد و ارمغان آن 22 بهمن 57 شد که نظام طاغوت را از هم گسیخت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ریشه‌های انقلاب به ایمان ملت ایران برمی‌گردد گفت: مردم ایران پای نظام و انقلاب ایستادند و از آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا پاسداری کردند، انقلابی که ریشه در اعماق ایمان، آگاهی و فداکاری ملت ایران دارد شکست‌ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشات این چند روز که به شکل احمقانه می‌خواستند مدل انقلاب ملت ایران را در قالب شورش‌های کور تضعیف کنند راه به جایی نمی‌برد و با حضور حماسی ملت ایران در دهه بصیرت بساط فتنه 96 برچیده شد.

انتهای پیام/ح

قيام 19دی انقلاب را به سمت پيروزی سامان داد/ حضورحماسی ملت ايران بساط فتنه 96 را برچيد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.