سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح بازگرداندن امنیت ترافیکی در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: طرح بازگرداندن امنیت ترافیکی از امروزدر جاده‌های جنوب این استان آغاز و تا پایان دی ادامه دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ یدالله ستوده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه بیشتر تصادفات رانندگی جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات ۱۷ تا ۲۲ شب رخ می‌دهد این طرح در جاده‌های جنوبی این استان به اجرا در آمده تا اقدامی موثر در کاهش تخلفات حادثه ساز باشد.


وی ادامه داد: در قالب این طرح پاسگاه‌های پلیس راه با تمام تجهیزات و امکانات در این ساعات حضور پررنگی در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان دارند تا از بروز تخلفات حادثه ساز جلوگیری کنند.


وی گفت: با توجه به آمار قابل توجه تصادفات رانندگی در جاده‌های سیستان و بلوچستان این نهاد علاوه بر اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی طرح‌های مختلف را به فراخور زمان به اجرا در می‌آورد.


وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و آموزشی پلیس به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک، افزایش انضباط اجتماعی و کاهش تلفات جاده‌ای افزود: آموزش به رانندگان ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل و دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها در کنار استفاده از تریبون ائمه جمعه و جماعات، حضور در روستا‌ها و تعامل با راهوران محله، دهیاران و شورا‌ها از جمله اقدامات انجام شده در جنوب سیستان و بلوچستان برای فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی بوده است.


فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

طرح امنیت ترافیکی در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.