رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون با تلاش کارشناسان ما ۱۷۵ نقطه حادثه‌خیز معابر شهری در استان شناسایی و جهت رفع نقص به شورای ترافیک شهر‌ها ابلاغ شده است.

۱۷۵ نقطه حادثه‌خیر در معابر شهری سیستان و بلوچستان شناسایی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ علی نا‌م‌درست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان جهت رفع نقاط حادثه‌خیر موجود در معابر شهری و بین شهری، اظهار داشت: در این راستا از ابتدای سال تاکنون با تلاش کارشناسان ما ۱۷۵ نقطه حادثه‌خیز معابر شهری در استان شناسایی و جهت رفع نقص به شورای ترافیک شهر‌ها ابلاغ شده است.

نام درست گفت: آمار افرادی که در مدت ۷ ماه نخست امسال در جریان حوادث رانندگی در سطح استان سیستان و بلوچستان جان خود را از دست داده‌اند نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به تاثیر مطلوب سامانه هوشمند مانیتورینگ راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان در زمینه رصد و کاهش جرائم راهنمایی و رانندگی در استان، افزود: شناسایی خودرو‌هایی که دستور جلب قضایی دارند، رصد گره‌های ترافیکی سطح شهر و شناسایی خودرو‌های پلاک مخدوش که در این استان شایع است از جمله موارد استفاده از این سامانه در استان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۸ هزار خودرو و بیش از ۴۲۰۰ موتورسیکلت در سطح استان پلاک شده و بیش از ۲۲۹ هزار اعمال قانون توسط ماموران راهنمایی و رانندگی در معابر شهری سطح استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۷ دستگاه دولتی در تخلفات راهنمایی و رانندگی شهرستان‌های مختلف استان دخیل شناخته شده و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند. در این راستا دستگاه‌های مختلف باید مطلع باشند که هرگونه کنده‌کاری یا خاموشی در معابر شهری باید با مجوز صورت گیرد تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان گفت: توقف دوبل، توقف در حریم میادین، حرکت در پیاده‌رو و نشستن کمربند عمده تخلفات رانندگان سطح استان هستند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار