سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اردوی جهادی به روستاهای محروم شهرستان ثلاث باباجانی

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از برگزاری اردوی جهادی جهت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاهای محروم شهرستان ثلاث باباجانی خبرداد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  غلامی  معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه  گفت: اردوی جهادی یک روزه به 8 روستای محروم شهرستان ثلاث باباجانی توسط کانون فعالیت های جهادی دانشگاه با راهنمایی سرپرست شبکه و کارشناس رابط فرهنگی از قبل شناسایی و برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی در کنار دانشجویان ، همکاران درمانی بسیج جامعه پزشکی نیز حضور داشتند بیان داشت: جهادگران در قالب 3 تیم تخصصی 12 نفره به همراه پزشک ، خدماتی همچون غربالگری قند خون ، فشار خون، معاینه و ویزیت و داروی رایگان به اهالی محروم این روستاها ارایه دادند.

غلامی افزود: جمعاً تعداد 1500 نفر از مردم منطقه توسط پزشک معاینه و زنان باردار نیز تحت خدمات مشاوره  مامایی قرار گرفتند .

گفتنی است شناسایی افراد نیازمند جهت ارائه کمک توسط همکاران از دیگر خدمات این جهادگران بود ضمن اینکه در هر تیم یک دستگاه کامیون حاوی کمک های مردمی و مواد لازم از جمله پتو و لباس و خوراک خشک تهیه و توسط همکاران در این مناطق بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/ز


اعزام نیروهای جهادی به روستاهای محروم

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.