سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ؛

قضاوت‌های شخصی نباید سبب اجحاف به حق کسی در گزینش شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اعضای ستاد گزینش از توانایی درک و سعه صدر خوبی برخوردارند و قضاوت‌های شخصی نباید سبب اجحاف به حق کسی در گزینش شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،وبه نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اصغر جمشید نژادمعاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جمع مدیران، اعضاء و کارکنان هسته‌های گزینش استان به مناسبت سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) "مبنی بر تشکیل گزینش‌ها" که در استانداری برگزار شد، گفت: اعضای ستاد گزینش از توانایی درک و سعه صدر خوبی برخوردارند.

جمشیدنژاد با بیان اینکه رعایت انصاف و خیر و صلاح جامعه و نظام اسلامی توسط گروه‌های تحقیق در گزینش افراد باید لحاظ شود، بیان داشت: قضاوت‌های شخصی نباید سبب اجحاف به حق کسی در گزینش شود.

وی پذیرش، آموزش و انگیزش را سه ابزار اصلی در درون سازمان‌ها برشمرد.

معاون استاندارسیستان و بلوچستان تصریح کرد: گزینش اولین و مهم‌ترین گام در انتخاب کادر سازمانی با ویژگی‌های اخلاقی خوب و دارای تدین است.

مدیر هسته گزینش استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه بیان کرد: صادق‌ترین نیرو‌ها در هسته‌های گزینش فعالیت دارند.

سعید تجلیلی با اشاره به سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل هسته گزینش افزود: ساختار فعلی هسته‌های گزینش استان با توجه به بعد مسافت شهر‌ها از یکدیگر پاسخگوی نیاز‌ها نیست.

وی بر تقویت ساختار هسته‌های گزینش و ارتقاء شغلی نیرو‌های شاغل در گزینش تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

گزینش اولین و مهم‌ترین گام در انتخاب کادر سازمانی  است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.